[AR] Vaardigheid les met mijn mini's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Vaardigheid les met mijn mini's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 09:04

Onze eerste vaardigheidsles gereden, was erg leuk, en een verrassing, ik wist niet dat we dat gingen doen, en...... er zijn ook nog een paar leuke foto's van ons gemaakt, ( mijn dank aan iemand van onze vereniging ) ! super toch.

Ze hebben het goed gedaan, zelf ben ik nog niet zo handig met die pionnen, maar 3 balletjes van 18 poortjes en voor het eerst met de afstand van spoorbreedte + 25 cm, vond ik nog knap van onszelf !!

dit vind ik een gave foto, ( ik heb geen mooie foto's van mijn duo, dus ben er erg blij mee !)
Afbeelding

Afbeelding

annewill

Re: Vaardigheid les met mijn mini's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 12:22

Wat een te gek span heb je.
Leuke combi zo jo.. :)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 12:37

netjes, 3 balletjes.
Zie ik het goed dat je zonder zweep rijdt? Let wel; in het parcours krijg je strafpunten rijden zonder zweep (bij het over de startlijn rijden zonder zweep en idem voor over de finishlijn zonder zweep).
Zonde als je dan foutloos rijdt. En sowieso is correct mennen zonder zweep onmogelijk in mijn gedachten.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 14:52

Ziet er leuk uit :)
Ik vind het wel lastig met de sulky dat de voetsteunen breder zijn als de spoorbreedte :\ maar de vaardigheid gaat super met de sulky :)

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 15:48

Ik zie wel een zweep maar hij ligt nogal plat in haar hand

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 15:52

Ha, :+ neeee ik rijd met zweep hoor ~~}>
Je kunt het uiteinde van het handvat nog net zien, Moet je wel heeeeeul goed kijken, en hij wijst precies op leidselhoogte links naast mijn pown's, ik men nooit zonder zweep .

Dacht het ook meteen toen ik de foto voor het eerst zag, hey, waarom zie ik mijn zweep niet ??? knap gefotoshopt ?? nee hij is er echt wel. *D

Dank jullie wel, ben erg blij met de pown's, idd die beugels zijn lastig, maar als mijn pony's kunnen, kunnen mijn voeten ook, mijn pown's zijn nog breder samen dan mijn wagentje en voetsteunen, dus is wel een uitdaging, bij 1 poortje sprong breezer over de pion heen, Springpown die hij is !

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 16:19

En liet hij daar dan wel het balletje liggen ;)

Bevalt het goed, een tweespan voor een tweewieler?

Groetjes, lacuna

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 16:27

Ja, haha, was wel grappig, daaar gingen de balletjes er niet af !

Bevalt prima, ik ga er mee naar de menclub, dan kan ik alles mee nemen in de trailer, pony's lopen er super voor, ben er helemaal blij mee !
Was een beetje een experiment, maar ik zou niet meer zonder m'n tweespansulky willen.
Thuis rijd ik met een lichte 4-wielige wagen, maar als ik spierpijn heb o.i.d ook met de sulky, die is veel prettiger geveerd

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 18:42

Ziet er goed uit! Wel grappig een twee span voor een sulky :D
Leuk span heb je ook!