op afgelegen plekje werken met paard is onmogelijk .

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YelaBrenda11

op afgelegen plekje werken met paard is onmogelijk .

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 22:02

hallo,

ik heb een draver van 4 jaar . en ik doe hiermee aan horsemanship . en ik werk eigenlijk het liefst helemaal alleen met mijn paard . zodat ik lekker tegen haar kan kletsen over vanalles en nog wat . en even niet met mensen om me heen . maar ik zou echt niet weten waar ! het moet een afgesloten , rustige en veilige plek zijn ( liefst zonder gras). maar ik zou echt niet weten waar . hebben jullie een idee?

groetjes femke

Tigra_

Re: op afgelegen plekje werken met paard is onmogelijk .

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 00:19

Zou zeggen zet een stukje van de wei af en ga daar met je paard werken. Anders wordt het wat lastig denk ik.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 08:08

in een kleine bak?of idd toch stukje wei?

verder is het meoilijk

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 09:42

Je kunt toch ook tegen je paard kletsen als er andere mensen bij zijn?! Je wil niet weten wat ik allemaal tegen de kerels hier zeg.. De buren worden volgens mij gestoord van mij.

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-10 10:09

H_Nalanta schreef:
Je kunt toch ook tegen je paard kletsen als er andere mensen bij zijn?! Je wil niet weten wat ik allemaal tegen de kerels hier zeg.. De buren worden volgens mij gestoord van mij.

ja dat is wel zo , maar dat voelt toch wat minder prettig :+ ik wil gewoon echt alleen met haar zijn .

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 11:06

Sta ook zo vaak hele verhalen te praten tegen dat paard, ik ken eigenlijk bijna geen mensen die dat niet doen, en die vallen juist het meest op!

Naomiponne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:36

Inderdaad, schamen voor praten is niet nodig, want ik ken écht niemand die níet tegen zijn of haar paard praat.
Ik snap dat je het minder prettig vindt, maar geloof me, iédereen praat wel tegen zijn of haar paard hoor. (: