Ik heb nu een sulky caveletti voor mijn mini. Maar nu zag ik deze sulky, en dit lijkt me ook wel wat. Wie heeft er zo een? Zou wel graag wat meningen willen horen over dit karretje.
Voor de mini's! Een luxe éénzitter: De Pirouette. Nu leverbaar met verstelbare boom
Sulky Pirouette® nieuwe sulky voor speciale markt!
Een gloednieuwe Sulky met de nieuwste features er op en eraan! Natuurlijk kent u de Sulky Cavalettie® en Oxer® al, maar een écht onderscheidende Sulky vindt u in de Sulky Pirouette®.
Om te beginnen is deze Sulky speciaal ontwikkeld voor miniatuurpaarden: Onze kleine vrienden waarop niet gereden wordt, maar die wél uitstekend geschikt zijn om een Sulky te trekken.
De Pirouette® heeft geïntegreerde wielen in de body waartussen de zitting geplaatst is. Dit geeft optimale rijeigenschappen voor miniatuurpaarden en kleine ponies.
De nieuwste features verwerkt
De sulky Pirouette® is standaard voorzien van vele nieuwe hebbedingen:
1. Een verstelbare boom, met verstelbare uiteinden en stophaakjes, maar ook in hoogte verstelbaar in 3 standen.
2. Luchtvering. De zitting is met 2 luchtveren uitgerust; een langere veerweg geeft een comfortabel gevoel voor zowel berijder als dier.
3. Een tuighouder, zoals die op de duurdere wagens zit; een mooi afgewerkte houder zodat uw tuig op de goede plek blijft.
4. Een vast zweephouder die net naast de zitting onder het handbereik zit.
5. Een verstelbare éénpersoonszitting die zowel naar voren als naar achteren precies in de gewenste stand gezet kan worden, voor zowel een goede balans (belangrijk!) als voor beenruimte voor groot en klein. Deze zitting geeft steun aan alle zijden door de ronde achterzijde.
6. Mooie Fly-over spatborden. De mooi looks heeft de Pirouette® van de fly-over spatborden. Deze spatborden beschermen u tegen water en modder, maar geeft de sulky ook een 'snelle' look.
7. Rubber spatmat. Standaard is de Pirouette® voorzien van een spatmat.
8. Remsysteem.
Bron: www.horseshopinternational.nl