Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sonja schreef:Een van de schrijfsters van "Het paard als partner" geeft hele leuke cursussen, maar ik ben haar naam even kwijt.... Help, wie weet het??? Ze geeft trainingen op locatie vanaf 6 personen en ook bij haar thuis op de Veluwe....
Elise schreef:Parelli geeft trainingen: www.parelli.nl
Voest ook: www.emielvoest.nl
en Pieter Baalbergen ook dacht ik: zal wel iets met terra-natura zijn
Verder zijn er nog veeeel meer: zoek eens op het voetpad, de nvvr, stal mansoer, 't balingehof, linda tellington jones... er is zoooveel.
Veel plezier!
ikke schreef:Waarbij we bovendien elkaar in de waarde laten, ook al ziet iemand een bepaalde oplossing of methode even niet zitten.
Miran"]
[quote="Sonja schreef:Een van de schrijfsters van "Het paard als partner" geeft hele leuke cursussen, maar ik ben haar naam even kwijt.... Help, wie weet het??? Ze geeft trainingen op locatie vanaf 6 personen en ook bij haar thuis op de Veluwe....
hahaha dat mens is echt gestoord, ZIJ zoekt klanten, niet ik, en dan moet ik gaan betalen??? Heb m'n auto in z'n achteruit gezet en ben hard lachend weggereden. M'n stalgenoten die van plan waren te gaan kijken zijn dus ook niet geweest. Betalen voor een open dag....
cornelie"]
[quote="ikke schreef:Waarbij we bovendien elkaar in de waarde laten, ook al ziet iemand een bepaalde oplossing of methode even niet zitten.