[AR] Wedstrijd Landgoed Mariënwaerdt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MyGuy94

Wedstrijd Landgoed Mariënwaerdt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-10 21:57

Vandaag was de eerste keer na een half jaar dat My Guy en ik weer in de wedstrijdring zijn verschenen. Spannend want het was ons debuut in het Z. 8-)

Ik heb alleen foto's van de vaardigheid omdat mijn moeder moest voorlezen tijdens de dressuur en dus geen tijd had om toen ook foto's te maken.

Helaas hadden we drie ballen in de vaardigheid, meneer had er zo de sokken en dat het een beetje te hard ging om te sturen haha. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dressuur ging voor mijn gevoel zeker niet slecht. Punten vielen helaas erg tegen. Maar toen ik thuis kwam zag ik dat dat kwam omdat er helemaal verkeerd geteld was. Er stond als totaal 181 punten op mijn coupon maar na even natellen blijkt dat 205 te zijn. Dus winst. Iemand enig idee of je hier nog iets aan kunt doen als er verkeerd geteld is? Zodat er alsnog een winstpunt bijgeschreven wordt?

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:06

Heej dat ziet er leuk uit zeg! Wist helemaal niet dat er wedstrijd in beesd was. Was zelf op de marathon in zoelen bij de Beldert aan het kijken.

Rijtechnisch kan ik er niet veel op aan merken. Het ziet er in ieder geval naar uit dat jullie er veel plezier in hadden. Hoe hoog is je pony en wat voor een wagentje heb je voor hem?

L_Rivaldo

Re: Wedstrijd Landgoed Mariënwaerdt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 09:30

ja daar is de knappe pony weer is :)
ik heb geen idee of je die punten nog kan halen, zou even knhs bellen ;)

MyGuy94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 12:30

@ eefielover: thanx! Ja is altijd een fijne wedstrijd daar in Beesd. Lekker veel ruimte ;)
My Guy is 1.24 m, en de wagen komt bij van der Schans in Sprang Capelle vandaan. Pools fabrikaat.

@ L_Rivaldo: haha idd, thanx. Ga morgen idd de KNHS ff bellen, maar kdacht misschien hebben meer mensen dat meegemaakt.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:58

Gelijk de organisatie bellen! Misschien zijn de coupons nog niet weg.. Ze hebben het verkeerd geteld, 180 ipv 204. Daarom tel ik coupons altijd na op wedstrijden

Gefeliciteerd met je winstpunt! Netjes :)

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:01

Ai das vervelend dat ze verkeerd getelt hebben!!! Zeker omdat het om een winstpunt gaat. Heel veel succes met erachteraan gaan en gefeli met je winstpunt!!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:05

Hadden ze de eerste proef wel goed geteld?

MyGuy94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 09:27

Bedankt voor jullie reacties. De punten zijn inmiddels geregeld :) Dus nu zijn we officieel Z + 1 hahah :D
@ liberty: yep de 2e proef was wel goed geteld.