Afgelopen weken is Brentano door Piet de Ronde afgericht, en hebben wij hem donderdag weer opgehaald om zelf aan de gang te gaan. Vandaag voor de tweede keer thuis gereden en het ging super!
@sasika, wedstrijden rijden, klasse 3, en met zuslief in 4
josie
Geplaatst: 05-06-10 17:08
Wat een leuk dier!! Ziet er goed uit, veel plezier!! Wat goed dat jullie ook voor veiligheid kiezen (helm op), dat zie je niet zo vaak zo, tijdens een training.
Annemiek_
Geplaatst: 05-06-10 17:10
Mooi paardje heb je!! Alleen een beetje stuiverig zand, of niet?
@josie, ik en groom rijden altijd met cap, heb dit verplicht gesteld in de menlessen van onze manege, en vind dat ik zelf dan ook het goede voorbeeld moet geven
Ik ben alleen maar voor, je ziet het echter vaak alleen maar met de les en als men zelf gaat trainen of het bos in, dan wordt de cap 'vergeten'. En goed voorbeeld doet goed volgen........ Is het ook een Newforrest pony? Ik vind hem erg leuk. Ook een mooie bakbodem heb je, lekker vlak, fijn om in te mennen, wel wat stoffig, maar daar ontkom je nu bijna niet aan.
liberty
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-10 20:55
Idd een forest, vader is Beaucandan Brendan, moeder Sintels Trivia, daar rijdt martha klasse 4 mee. Heb idd een fijne rijbaan nu, 70 * 45 ongeveer, heerlijk om zo te trainen, zal in de winter wel anders zijn, tis namelijk het laagste puntje van al onze grond
Ziet er super uit ! mooi beestje mijn oom fokt ook forest pony's
My_Girls
Geplaatst: 05-06-10 22:25
Knappe pony zo Zie dat ook jullie geen broek aan het tuig hebben , zie het vaker ! Wat is de precieze redenen ? Vraag het omdat mijn paard ook beleerd gaat worden voor de wagen , en ik graag wil weten wat het beste is
janouk
Geplaatst: 06-06-10 07:17
Knappe pony Hij loopt al mooi opwaarts voor de wagen. Fijn diertje om te zien. Succes.