Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ZiekieLove schreef:Weet er iemand verder nog een goed boek over nh, maar dan vooral het grondwerken/lichaamstaal enz, niks over bitloos rijden(ofja niks, k wil puur iets over grondwerken, dus geen boek over 'natuurlijk' paardrijden oid)
ZiekieLove schreef:ik heb het boek al binnen, vind het tot nu toe wel interessant, maar idd (nog)niet echt iets van oefeningen voor jezelf..
ben zoiezo van plan om 101 nh oefeningen nog erbij te bestellen en kijk dan nog even verder voor een ander boek..wil er een aantal zodat ik een beetje kan kijken wat me het beste ligt!
cissy schreef:ZiekieLove schreef:ik heb het boek al binnen, vind het tot nu toe wel interessant, maar idd (nog)niet echt iets van oefeningen voor jezelf..
ben zoiezo van plan om 101 nh oefeningen nog erbij te bestellen en kijk dan nog even verder voor een ander boek..wil er een aantal zodat ik een beetje kan kijken wat me het beste ligt!
Kijk dan ook eens naar het boekje Het paard als Partner, http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html daarin staan meerdere NH/grondwerk methodes duidelijk omschreven en kun je zo uitzoeken wat jou het beste ligt.