Nou is Saros een stuk drukker dan Aurora, hij is sneller afgeleid en als hij niet snel genoeg resultaat ziet, loopt hij weg om gras te gaan eten.
Vandaar het touwtje
Maar ik heb gemerkt dat het ook helpt om eerst zijn aandacht erbij te vragen met wat simpelere kunstjes die hij al langer kan:Benen kruisen:

Voetje:

Hij had wel al een tijdje in de gaten dat het nieuwe kunstje iets met de grond te maken had

Als er iets verstopt had gelegen onder het zand had hij het zeker gevonden!

Maar gelukkig is het ook in Engeland erg warm geweest de laatste tijd, en is Saros zijn wintervacht nog steeds niet kwijt, dus wilde hij wel graag een paar keer rollen.
Ik heb dus steeds de clicker bij de hand, en een paar wortels. En na een paar keer 'per ongeluk wortels verdienen' heeft hij dan toch bedacht dat het te maken had met het gaan liggen
Je ziet het kwartje gewoon vallen "he een click!" "eens kijken wat er gebeurt als ik opsta en meteen weer ga liggen" "jaaaa worteltje!!!"

Hier lijkt het of hij nog kan zitten ook
maar dat is een toevalstreffer 

Nog maar een keertje:

Plof-klik

En andersom

Verder nemen we het allemaal vooral niet te serieus - ik ben tenslotte een prive-anti-jeuk-machine

En een worteltjesautomaat:

Hij was in zijn tong of lip gestoken
maar ik kon niks vinden. 
Oh ja, Saros zijn voet blijft af en toe hangen... of ik hem dan even los wil laten

Aurora komt tussendoor ook nog even kijken of er wat te halen valt
We hebben weer een gezellig dagje gespeeld met z'n drieen.