De Demo van Parelli was een succes!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wiseke

De Demo van Parelli was een succes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 13:42

Hoi Allemaal!,

Zondag was er een demo dag in het Meerdaalhof in Oud-Heverlee in Belgie.
Ik wilde jullie even laten weten hoe het was verlopen!
Mijn aller eerste keer mee op pad als organisator van de Parelli evenementen is mij meer dan goed bevallen!
De dag was educatief, is goed verlopen en we hebben geïnteresseerden kunnen helpen met hun vragen!
De geplande lesdag donderdag is bijna volzet. De manege was proper en de paardjes zagen er goed uit! Wat willen
we nog meer? Een manege die openstaat voor Parelli en een publiek die duidelijk aanwezig was! Ik heb er zeker van genoten!
natuurlijk moest er ook gewerkt worden (anders komt mijn naam als orgnisator niet van pas! ::)). De stand was mooi aangekleed, we hebben wat materiaal kunnen verkopen en velen hebben bij ons hun vragen gesteld! De muziek bij de demo Horsenality deed het bijna perfect, op een hapering en een geruis na.. (wat volledig aan mezelf lag, want het was de 1e keer dat ik live de muziek bediende)

Allen bedankt om te komen! Hopelijk mogen we jullie in de toekost nog verwelkomen. En iedereen die één van onze evenementen wil meemaken moet zeker eens komen! het is de moeite waard!

Alles in één woord omschreven was het Fantastisch!

Binnenkort komt 3 sterren instructeur Michael Grohmann een demo geven! Hou allen 20 of 21 mei vrij!

Groetjes,

Kim-Jo

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 22:24

Waar is die demo? Ook weer in België?
Want dan moet ik even dringend mijn moeder overhalen om erheen te gaan met mij,
nja,
ze wilt vast wel ;) ik ben van heemskerk naar aalten gegaan voor een demo, en vaak is het het dubbel en dwars waard!

orsini

Re: De Demo van Parelli was een succes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 22:27

@ laraax: ik heb nog een betere optie voor je: 14 juni om 19.00 uur geeft Michael bij ons op stal (Uithoorn) ook een demo met zijn 2 paarden én een aantal Parelli studenten en mijzelf.

Kijk maar even in mijn onderschrift voor de link!

Lara

Re: De Demo van Parelli was een succes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 22:36

aah vet!
Ik ben erbij hoor ;)