Moon @ parelli work

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

3lsk3

Moon @ parelli work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 21:30

Vandaag had mijn moeder het spelen van Moon en mij gefilmd.
We zijn bezig met Parelli, level 3, en sommige dingen level 4.
Moon is van nature niet zo actief en een beetje ongemotiveerd. Dus ik vooral erg blij als hij veel energie in de oefeningen stopt en reageert op lichte signalen.
Het gaat nog niet perfect, ik maak best wel foutjes en er is zeker veel ruimte, maar ik ben er al erg blij mee :D

Ik was online begonnen, en daarna verder gegaan @ liberty.

Eerst nog een foto van eerder deze week:
Afbeelding

Liberty

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Naomi_Star

Re: Moon @ parelli work

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 21:34

Oooh mooie Moonlight! Wat leuk om weer eens wat van hem te zien! Denk dat Tamara geen beter plekje voor hem heeft kunnen vinden als ik dit zo zie. Hij ziet er goed uit zeg! Ik heb verder geen verstand van parelli dus daar kan ik je geen tips of zo over geven.

3lsk3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 14:57

Dankje voor je leuke reactie!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 20:04

He Elske en Moonlight! Wat een gave filmpjes. Hij heeft er ook zo overduidelijk plezier in! Ik moest wel even lachen over dat stuk met die boomstam... Je ziet hem echt denken: hoe kreeg ik nou ook alweer die voorbenen over die boomstam heen...? <3 Zo waanzinnig schattig! En dat laatste stuk (stick to me) vindt hij volgens mij echt leuk. Hij ziet er ineens actiever en nog enthousiaster uit dan daarvoor. <3

Ik heb weliswaar geen verstand van Parelli, maar ik moet zeggen, helemaal super...

Enne, Moon rulezzzz natuurlijk! <3 <3 <3

Naomi_Star schreef:
Oooh mooie Moonlight! Wat leuk om weer eens wat van hem te zien! Denk dat Tamara geen beter plekje voor hem heeft kunnen vinden als ik dit zo zie. Hij ziet er goed uit zeg! Ik heb verder geen verstand van parelli dus daar kan ik je geen tips of zo over geven.

Dat had ik inderdaad niet beter kunnen vinden! Ben er nog iedere dag blij mee dat hij een goed huisje heeft... :D

3lsk3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 21:35

Dankje vor je leuke reactie :)
Wij zijn blij dat we zo'n geweldig paardje hebben gekocht, waar we elke dag van mogen genieten.