Baronette is een klein Gelders "paard" met de afstamming Elegant X Ulster. Vorig jaar februari is ze heel erg ziek geweest en heeft ze enkele dagen op de kliniek gestaan. Omdat ik de mogelijkheid had om Willie te rijden en omdat we Baronette rust wouden gunnen begin ik nu pas met het "zadelmakmaakproces".
Gister hebben we een schofje aangeschaft. Ze heeft vorig jaar al wel het zadel op gehad en een hoofdstel om, maar we hebben haar nog niet aan de touwtjes gehad. Na gister dus wel!

Ik heb enkele foto's gemaakt tijdens het longeren (Let niet op de kwaliteit..

Braaf paard. Lekker met de snuit naar beneden. Dit was de eerste foto.

Lekker stappen tussendoor. Natuurlijk ook kijken of ze de druk aanneemt

Zoals jullie kunnen zien is ze nog heel erg zoekende. Onrustig in de mond en onrustige hoofd-halshouding. Maar wat wil je! Pas de 2e keer

En de laatste. Zien jullie die stoeltjes? Gister was er publiek en zat mijn moeder met mijn zusje te kijken. Hier zoekt ze ook de druk op in haar mond.

Helaas heb ik veel foto's van dezelfde halshouding. Er waren ook momenten waarbij ze haar hoofd in de lucht stak, maar daar heb ik geen foto's van.
Ik doe het gewoon lekker rustig aan. Dit heeft geen haast. Eerst de basis en dan pas de rest.
Ben trots op je prinsesje