Annemarie van der Toorn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

eline3321

Annemarie van der Toorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-10 09:14

Hee,

ik heb zaterdag 24 April een kidscursus gehad bij Annemarie van der Toorn. Daarin zat een Join-up, lange lijnen en western rijden. Ik vond het echt GEWELDIG! en heb ook heel veel geleerd.
Nu wil ik graag meer cursussen gaan doen dus zijn er meer mensen met zo'n coole ervaring?

ojele

Re: Annemarie van der Toorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:43

Ja hoor, ik ook! Geweldige mensen, super begeleiding. ik heb nu bijna alle trainingen gehad en blijf onder de indruk van hun rust en kennis. kan me voorstellen dat je het leuk hebt gehad!

eline3321

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 20:23

Jaa he geweldig! Ik vind het alleen wel duur x] Deze heb ik voor mijn verjaardag gehad maar zal de andere zelf moeten kopen :P

caroline020

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 13:49

Wat leuk dat je de kidscursus hebt gedaan!! Ik heb er zelf ook een aantal cursussen gedaan om een betre band te krijgen met mijn pony, was super cool iedere keer. Heel veel van geleerd zeker een aanrader dus.

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 16:20

Ik wil me wel meer in verschillende NH stijlen gaan verdiepen, maar nog nooit bij annemarie geweest. Is het leuk? De moeite waard??

eline3321

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-10 19:22

Ja, ik vind het zeker de moeite waard! Ik ben daar van 9 tot 5 geweest en heb me geen moment verveeld. Nu ben ik wel zo'n type dat als de rest aan het uitrusten is ik de paarden allemaal ga bekijken en aaien enz:P

Maar ik vond het echt geweldig, geen één minpuntje. Dus ik kijk uit naar de volgende cursus :D