*zucht* Het is zover...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

*zucht* Het is zover...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 15:38

Zaterdag is onze lesgeefster langsgeweest en na haar opmerking "goh, daar is het niet zo goed mee gesteld, maarja, dat is ook normaal nu met het eerste voorjaarsgras" en de opmerking daarop van mijn baasje dat ik nog geen spriet gras gezien had ( :oo ) besloten ze samen dat de maat vol was en dat ik nu echt, echt, echt aan het werk moest ..

1. *ZUCHT* Ik wil niet! (zie mij ook duidelijk 'neen' zeggen :Y) ).
Afbeelding

Maar ze gaven niet op, dus ging ik maar ...

2.
Afbeelding

3. Met héél veel zin :+
Afbeelding

4. Al vond ik mezelf toch best wel stoer zo :Y)
Afbeelding

5. Maar ik zou mezelf niet zijn als ...
Afbeelding

En daar sta je dan, in de stal :+
Maar het duurde niet lang, lopen zou ie ~~}>

6.
Afbeelding

7. Als ik heel stoer doe krijgen ze misschien schrik?
Afbeelding

8. Niet? Ok, dan maar braaf de andere kant uit..
Afbeelding

9. Oh, mijn hoofd kan ook omhoog! Moet 'm niet altijd tussen mijn benen steken!
Afbeelding

10.
Afbeelding

11. Galop kan ik ook, alleen moet baasje nog leren timen :+
Afbeelding

12. Ben ik niet mooi?
Afbeelding

13. Al beter getimed van baasje, dus dan verpest ik het maar op een andere manier :Y)
Afbeelding

Maar blijkbaar was ik toch braaf geweest, want achteraf kreeg ik lekkere appeltjes :9

14.
Afbeelding

15. Waarvan ik het niet nodig vond ze te delen! Ook niet met de gans..
Afbeelding

Wat vonden jullie van deze eerste trainingsdag? Ik was er wel moe van hoor :\
Baasje heeft gezegd als jullie interesse hebben in het vervolg ze zal proberen foto's te blijven maken en af en toe een topic te openen, dan moeten jullie dat maar gewoon tegen haar zeggen ;)

Bedankt voor het kijken! :)

Destination

Re: *zucht* Het is zover...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:02

ziet er goed uit :)
dat commentaar ook _O-

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 10:37

Tjeee... heb je net zo hard gewerkt om al die calorietjes te verbranden, en het eerste wat je doet is appels eten!!! Reken er maar op dat je morgen weer aan de bak moet! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 17:00

:)) Die calorietjes van die appels zijn er ondertussen alweer af hoor ~~}>
Al heb ik wel gezien dat mijn moeder alweer een appel heeft klaargelegd voor vandaag, dus eigenlijk is het hopeloos :+

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 17:03

Werk je normaal ook met touwhalster?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 18:23

Als ik iets gebruik is het het touwhalster :j

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 18:27

Dat touwhalster, die neusriem mag wat hoger.

Verder leuk paard, en ben benieuwd of je alle kilos eraf krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 18:31

Ben het ermee eens dat hij op sommige foto's laag lijkt te hangen, maar dat is bedrog denk ik, aangezien ik nooit heb gezien dat hij echt te laag zou hangen .. Als ik 'm nog hoger zou hangen hangt hij bij wijze van spreken onder z'n ogen :+ Maar het zou ook kunnen dat hij wat los is geraakt tijdens het werk, heb wat problemen met het vastmaken tegenwoordig, mijn touwtjes lijken niet meer lang genoeg, gaat niet meer zo makkelijk vast zeg maar := Geen idee hoe dat komt ...

En bedankt :) Alle kilos zullen we maar niet doen, ik hou graag nog pony over :Y) :P

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 22:54

Wat een ontzettend leuke pony om te zien! :)

Het longeren met een touwhalster vind ik eigenlijk niet zo'n prettige combinatie. Je ziet dat hij op veel foto's heel erg achter de druk op z'n neus probeert te kruipen of zwaait met zijn hoofd. Alleen het gewicht van de longeerlijn werkt al behoorlijk pittig in op zo'n halster, en daarbij komt ook nog eens het extra 'momentum' als de lijn iets zwaait. Ik kies zelf daarom altijd voor een (breed) stalhalster als ik aan de lijn longeer. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 09:39

Zou kunnen :j Maar het zwaaien met z'n hoofd doet hij ook als hij los loopt .. beestjes ;) Maar ik zal volgende keer proberen met een gewoon halster :)

Heb ondertussen ook een topic met foto's waar hij los loopt: [GVL-ITP] Dikke poon @ Arbeiten Part II
Zie je inderdaad dat hij beter loopt, dus het touwhalster zal er wel voor iets tussen zitten (of het feit dat dit de eerste keer sinds héél lang was, en dan gaat hij altijd wat lopen 'klooien'), volgende keer dus maar een gewoon halster :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-04-10 09:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 09:43

Dat wordt nog "even" doortrainen maar voor je er erg in hebt zit je superstrak in het vel.. :+ :D . Heel veel succes..

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 09:47

Je doet ook alles om onder het werk vandaan te komen he? Maar beter luister je goed naar je vrouwtje, al die pondjes teveel is niet goed voor je. Nou nog die lekkere appeltjes laten staan en regelmatig trainen, voordat je het weet heb je weer een topfiguur en broodjes :-)... Ik blijf je topics volgens...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:04

Maar die appeltjes zijn zo lekker! :+

Ach, als hij al regelmatig loopt ben ik al tevreden, de hindernissen voor vandaag staan al klaar :Y) (ofja, ik heb de 'balken' al verplaatst en achter de draad gelegd, anders heb ik geen balken meer als ik vanmiddag terug daar ben :+ ), ben benieuwd hoe hij daarop gaat reageren :Y) En dan binnenkort weer het rijden oppakken en dan komt het allemaal goed :D (hoop ik :') )

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:21

TS: Leuk beeessie iniedergeval, het is er volgens mij wel 1 die dik wordt van lucht? Wat voor ras is het eigenlijk?

Succes met afvallen :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 12:26

Dank je :)
En klopt :j Jammer genoeg wordt hij dik van naar eten te kijken := Als hij gewoon z'n beweging krijgt is alles wel goed onder controle te houden, maar door een reeks gebeurtenissen ben ik al sinds 2008 niet meer serieus aan het rijden (en hij heeft sinds november eigenlijk zelfs volledig stilgestaan door gezondheidsproblemen bij mij enzo) dus ja, dat bouwt dan op hé := :+ Maar nu gaan we er weer volledig tegenaan, komt goed ;)

Het is een New Forest trouwens :)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 13:18

Ach hij heeft gewoon genoten van zijn "verplichte" vakantie. Komt vast goed.. :D :+