Vorig jaar is er op de mendurance Onstwedde een promotiefilmpje gemaakt over de mendurance. Het heeft even geduurd maar het resultaat mag er zijn. Ik en mijn shetjes zijn een aantal maal in beeld en nee, op het laatst is niet versneld afgespeeld
Oh wat leuk zeg! mooi filmpje. Zelf wil ook gaan starten met mijn fjordje in de menendurance. Geeft mij mooi weer een idee hoe het eruit ziet. (heb zelf met mijn eigen fjord tot klasse 2 gewone endurance gereden een tijd terug)
sunny_90
Geplaatst: 11-04-10 14:33
Wat ziet dat er leuk uit zeg! En wat heb je een prachtig span, echt mooi om te zien!
Gaaf filmpje! (zie alleen wel een borsttuig dat te laag hing..) Mag ik vragen welk tuig jij hebt? Ziet er heel mooi uit!
prairiewolf
Geplaatst: 14-04-10 09:01
wow wat een mooi filmpje en jullie staan er inderdaad geweldig op
Napie
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-10 10:50
ZusJacobs schreef:
Gaaf filmpje! (zie alleen wel een borsttuig dat te laag hing..) Mag ik vragen welk tuig jij hebt? Ziet er heel mooi uit!
Ik had een ideal marathon luxe tuig op het filmpje. Dat was al 10 jaar oud en had zijn gebruikssporen na een km of 50000 maar dat zou je niet zeggen als je het op het filmpje ziet. Ik heb nu en IR kunststoftuig, dat is pas ideaal
Renkum had ik wel op de planning. Eerst mijn derde klasse twee rijden in Zelhem, dat vind ik een hel leuke wedstrijd. Renkum heb ik nog nooit gereden: altijd pech rond Renkum (kar stuk, auto stuk en dat soort dingen)
Onali
Geplaatst: 14-04-10 22:35
Ja vorig jaar idd ook Vind het wel fijner dat het naar voren is geschoven, eind september was zo'n rottijd.
Oh, dat ziet er echt super leuk uit! Zou ik ook graag starten Mooi filmpje trouwens
sander_lotte
Geplaatst: 17-04-10 12:24
Ik kan het filmpje niet bekijken (na 10 seconden blijft ie hangen en kan ik niet verder kijken...), maar het lijkt me zo leuk om te doen! Spijtig genoeg ben ik niet in het bezit van een trailer/jeep, dus is het wat moeilijk om op verplaatsing te gaan. Hier in de buurt zijn niet veel evementen voor paarden (en al zeker niet voor met de koets), dus ik moet nemen wat ik krijg... 16 mei vertrekt hier op 100 meter van mijn thuis een koetsentocht, organisatie van onze club, dus die kan ik meerijden. Wie weet kan ik ooit nog starten met mendurance... Het lijkt me echt genieten!