Longeren met de pessoa.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempotje

Longeren met de pessoa.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 22:38

De foto's zijn van vorige week(?) ik weet het zo niet meer :o. Het was iig ontzettend *** weer. Dan weer droog, dan regen, dan weer droog, dan hagel. En vind dat hij het nog erg netjes heeft gedaan. Hij heeft namelijk erg snel de neiging om als een giraffe te gaan lopen, of juist heel erg opgekropt. In stap zitten hier al wel erg goede momenten tussen :)! Tijdens het warmlopen (hier is hij nog niet bijgezet dus) kwamen er kinderen langs fietsen die uit school kwamen en dat is natuurlijk erg interessant :=.

Hoe vinden jullie mijn pessoa zitten? Ik zelf denk dat het gedeelte met bontje (even de naam vergeten :o) misschien te los zit, of zit hij zo goed ? En zit het andere gedeelte te strak of... ?
(Mijn side-pull was een leveringsprobleem en dus onderweg...)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[i]Ik wilde eigenlijk ook de mindere momenten laten zien, maar die zijn pardoes verdwenen ? := Ik heb trouwens beide kanten op gelongeerd hoor :P !

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Longeren met de pessoa.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 09:30

Hoe heb jij de pessoa zitten als je begint? Ik kan het niet goed zien...Het lijkt alsof hij zo niet de kans krijgt om z'n hals te strekken, omdat er toch nog iets vast lijkt te zitten....? Als ik begin klip ik zowel katrol als andere klipjes vast aan een ring van de singel, dus nergens vast aan de voorkant, en dan een knoop in de loshangende touwen. Dan loopt het paard even helemaal los zonder gehinderd te worden door de pessoa en kan hij goed opwarmen.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 10:31

Ik heb de clipjes die ik tijdens het bijstellen zeg maar aan de singel heb, over de hals geslagen en dan de clipjes aan elkaar. Maar nu je het zegt kan je daar goed is gelijk in hebben, zal ze de volgende keer anders doen :j !

Bloempotje

Re: Longeren met de pessoa.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-10 12:54

Nog meer tips :o ?