Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Echwel schreef:Soms is het sterker dan ik ben en klik ik een link aan in iemands onderschrift en een paar linkjes verder zie ik dat mensen zonder enige ervaring en diploma's menlessen geven en hiermee op Marktplaats adverteren.
Dit is
A: heel onverstandig verzekeringtechnisch.
B: misleiding.
Dan dus de vraag hoe kom je als leek erachter of iemand daadwerkelijk instructeur is en of je goed verzekerd bent tijdens je lessen.
Kan mij voorstellen dat dit voor beginners heel moeilijk is en hoe kunnen wij met zijn allen voorkomen dat er ongelukken gebeuren..
nanoeh schreef:tjongejongejonge
wat is jou probleem hier in ?..
wat kan het jou schelen ?
jij heb hier toch geen ene reet mee te maken ?
hou je met je eigen leven bezig zou ik zeggen en laat de gene die dit wil gewoon zijn gangetje gaan, die persoon denkt heus wel na voordat ie wat doet hoor
en als ze dat niet doet dan komt ze daar snel genoeg achter
L_Rivaldo schreef:Hierbij mijn uitleg ivm de richting waar het topic naar toe gaat. Zoals ik al eens op bokt heb vermeld wil ik ooit dit gaan doen.
Maar ik heb inderdaad pas 3 weken mijn koetsiersbewijs. Deze advertentie heb ik toendertijd geplaatst om te kijken of er uberhout (schrijf ik dat goed?) wel animo voor was in deze regio. In het najaar ga ik beginnen met mijn instructeurcurus basis (dit als vooropleiding voor als ik instructeur mennen wil halen). Omdat ik een plekje voor mezelf zoek voor in de toekomst wilde ik een ondernemingsplan schrijven (marktonderzoek = advertentie) ook voor de desbetreffende gemeente waar ik een stukje kon krijgen was dit gewild.
Dus daarom mensen, kom voortaan naar mij toe, want ik heb nog nooit een les gegeven in het mennen. Ik ben op een serieuze basis bezig met mijn toekomst/hobby en het uitpuzzelen van mijn doelen en gevraagde opleidingen hiervoor. Zowel voor de ervaring al verzekeringtechnisch.
Groeten,
Laura
Evelli schreef:Bijvoeging in de advertentie was ook 100% op eigen risico............
nanoeh schreef:Echwel schreef:Soms is het sterker dan ik ben en klik ik een link aan in iemands onderschrift en een paar linkjes verder zie ik dat mensen zonder enige ervaring en diploma's menlessen geven en hiermee op Marktplaats adverteren.
Dit is
A: heel onverstandig verzekeringtechnisch.
B: misleiding.
Dan dus de vraag hoe kom je als leek erachter of iemand daadwerkelijk instructeur is en of je goed verzekerd bent tijdens je lessen.
Kan mij voorstellen dat dit voor beginners heel moeilijk is en hoe kunnen wij met zijn allen voorkomen dat er ongelukken gebeuren..
tjongejongejonge
wat is jou probleem hier in ?..
wat kan het jou schelen ?
jij heb hier toch geen ene reet mee te maken ?
hou je met je eigen leven bezig zou ik zeggen en laat de gene die dit wil gewoon zijn gangetje gaan, die persoon denkt heus wel na voordat ie wat doet hoor
en als ze dat niet doet dan komt ze daar snel genoeg achter
nanoeh schreef:Ja maar jij kent L_rivaldo niet dus weet ook niet hoeveel ervaringen zij heeft
ik weet zat ze iedere zondag 3 lesjes heeft op haar pony.. al langer dan een jaar !
dus een stukje verantwoordelijkheid heeft ze onder tussen wel
JoyCiej007 schreef:De manier van lesgeven veranderd de verantwoordelijkheid niet
L_Rivaldo: als je benieuwd bent naar de markt, lijkt het mij verstandiger dat je je eerst gaat verdiepen in bijv. een instructeurs/ORUN-opleiding en dat soort mogelijkheden, ipv. doelmatig commercieel lessen aan te bieden.