naja....eigenlijk omdat ik door een operatie binnenkort een poos niet rijden mag. nou kwam ik op google deze site tegen met een boek dat me wel aanspreekt is dit een betrouwbare site??? http://www.vrijheidsdressuur.info/
okee fijn ik heb nu wel een boek maar dat is bijna 20 jaar oud en daar word het paard meer als circus dier beschreven dus niet echt iets waar ik wat aan heb
Absoluut een goed boek, staat alles duidelijk in uitgelegd met veel voorbeelden.
Ook www.everyoneweb.com/NALANTA zou je even kunnen checken. Dit is een site van een vriendin en mij en hier staat eigenlijk alles in over VD wat je moet weten.
dankjewel!!! ik denk er al een poosje over maar ik heb nu ook een goed excuus om te beginnen met vd want ik kan na volgende week even niet anders en om toch nog wat leuks te doen wil ik dit gaan doen, altijd maar wandelen heb ik op n gegeven moment ook wel gezien
Hai, ik zag je topic. Ik heb een paar maanden geleden ook het boek gekocht (met clicker) op deze site. Het is een duidelijk boek met veel plaatjes om je een duidelijker beeld te geven van hoe het moet. Ik raad je absoluut aan om het boek te kopen. Succes!
nou ik heb het verjaardags kadootje voor mevrouw gevonden hoor een brandweer rood halster en ook maar gelijk een hele grote zak met koekjes/snoepjes gekocht
Wat je zelf fijn vind! Ikzelf heb er ook 2, een lange dunne flexibele en een kortere dikkere en stevigere, meestal VD ik met de laatste maar da's maar net wat je zelf fijn vind!
nou mn boek is vandaag binnen gekomen hond vind de klikker ook erg boeiend heb ook een papercut door die doos....waarom zijn boekendozen altijd zo ingewikkeld?!?!