Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarjaR schreef:Nouvel, dat is de schimmel in je profiel? Zijn mooie foto's. Ziet eruit als een erg leuk paard!
Nouvel schreef:hier staan wat foto's van hoe ze voor de wagen loopt, geen overgangen op de foto, al gaan die momenteel voor de wagen steeds beter...
MarjaR schreef:Dubbele longe... vast en zeker een goed idee, maar ik kan helemaal niet longeren. Ja, een paard rondjes laten lopen aan een longeerlijn. Maar dat is natuurlijk wel heel iets anders dan echt gericht longeren.
En een dubbele longe heb ik al helemaal nooit gebruikt. Kortom: op dat punt heb ik evt. wat lessen nodig.
Stel dat deze pony altijd al zo gelopen heeft, dus met zijn neus in de wind, en het dus een ingesleten gewoonte is. Is dat dan iets wat hem op deze leeftijd nog afgeleerd kan worden?
MarjaR schreef:En ook wordt de pony dinsdag klinisch gekeurd door onze DA, dus mocht er iets lichamelijk mis zijn dan komt dat misschien ook uit die keuring.
JoyCiej007 schreef:MarjaR schreef:En ook wordt de pony dinsdag klinisch gekeurd door onze DA, dus mocht er iets lichamelijk mis zijn dan komt dat misschien ook uit die keuring.
Schreef ze op 28 maart, dus keuring had blijkbaar nog moeten komen, als ik het zo begrijp? Dat zal dan morgen geweest moeten zijn...
TS is er een bepaalde reden dat jullie er eerst mee zijn gaan rijden enz. en pas wat later de keuring plaats zou vinden, of kwam dat toevallig zo uit?
Is natuurlijk nu achteraf gepraat, maar ben dan wel benieuwd of hij dus wel door de keuring zou zijn gekomen....
BlackDevils schreef:Vooral omdat ze later wel goed kan lopen.
BlackDevils schreef:Als je er een kapitaal voor uit moet geven in deze komkommertijd van de paardenhandel dan mag je inderdaad wat anders verwachten.