kosten level 1 en 2 halen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

kosten level 1 en 2 halen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 09:20

Aangezien level 1 er wel zo'n beetje ingebakken zit en ik maar niet door de dvd's van level 2 kom (zooo saaii) zit ik eraan te denken om het dan maar bij een cursus te doen.
Iemand enig idee wat dat kost, incl stalling overnachting voor je paard en jezelf. Paard kan op de wei.

Ik wil graag verder maar het lukt zo niet echt en het wordt voor mij het het paard ook wel een beetje saai zo.

tamary

Re: kosten level 1 en 2 halen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 14:03

Eddy Modde is met sabbatical, dus op dit moment liggen de cursussen stil. Nieuw team en dus ook cursussen schijnen eraan te komen, maar deadline is er niet.
Wat je kan doen is contact opnemen met Parelli USA en vragen of ze een video van je willen beoordelen.
Andere optie is op de nederlandse website kijken of er een instructeur bij jouw in de buurt zit.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 16:11

Je level-examens kun je nu alleen nog halen via een videobeoordeling door het team in Amerika, dus daar hoef je niet voor op cursus.

Voor een leuke NH voorjaars/zomercursus *klik*

orsini

Re: kosten level 1 en 2 halen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 21:34

bij ons is er deze zomer een cursus met 3* parelli instructeur Michael Grohmann.
Kost volgens mij 185 euro pdag incl lunch en stalling/wei voor je paard.
Je kan tegenwoordig trouwens je levels niet meer bij een intructeur halen, maar alleen door filmpjes tegen betaling naar Parelli te sturen. Ik zou zeggen ga gewoon lekker naar clinics, leer daar en waarom zou je"öfficieel" je level moeten halen. Als jij weet wat je kan en je paard ook dan heb je dat papiertje toch niet nodig :)
Heb je trouwens nog een keer zin in les? Bevalt je nieuwe stal?