Ik heb vandaag mizjana gelongeerd,
voor de 1ste keer met pessoa , ze nam het heel erg goed op vond ik.
hier de fotos;
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

Dit was het dan,
Wat vinden jullie ervan?
groetjes!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
duChambre schreef:ze doet het goed voor een eerste keer! niet gebokt naar de broek ook?
fijn dat je ook lekker los begint
ze doet me een beetje denk aan mijn vz pony. die loopt precies hetzelfde aan de pessoa (foto van de pony staat in mn profiel, alleen niet van het longeren..)
Knert schreef:vind wel dat ze de eerste foto's zo 'opgepropt' loopt. Moeilijk uit te leggen. Alsof ze dat ding achter de benen niet echt waardeert. Later durft ze wat te ontspannen, maar er kan nog iets meer ontspanning in. Tja..eerste keer he?
No_No schreef:Hey Caraaa! Super goed! Ze is nog onwennig maar dat komt vast en zeker helemaal goed! Let er op dat ze lekker door loopt en ruime passen gaat maken. Ze mag met haar achterhoef op, of over, de afdruk van haar voorhoef komen. Fijn te zien dat je de adviezen van je vorige topic erg goed oppakt! Je bent er serieus mee bezig! Petje af voor jou!
Pessoa heb je absoluut niet te kort of te lang. Ze wordt niet te veel gedwongen. Dat ontspannen komt wel goed. Lekker door gaan, komt helemaal goed!