Beginnen met longeren...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NicoleHorses

Beginnen met longeren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-10 15:51

Mijn spijt als het hier niet goed staat...

Ik wil mij eigenlijk wat meer op het longeren gaan richten aangezien ik dit (bijna) nooit doe...
Ik weet er helaas bagger weinig van, als ik longeer, longeer ik enkel met een longeerlijn.
Mijn pony heeft er vast wel meer ervaring mee (10 jaar oud, bijna 11). Nu had ik een paar vraagjes aan jullie:

- Wat heb je allemaal nodig om écht aan het werk te kunnen met longeren (Pessoa's/lange lijnen)
- Hebben jullie enige instructie die ik erbij kan toepassen (Hoe het allemaal in elkaar zit en hoe je alle lijnen etc. bevestigt)
- Wat nog meer het nut is van longeren (Tsja, klinkt een beetje afgezaagt, maar ik weet er zo weinig van, heb al rond gekeken op internet maar kan eigenlijk niet zoveel vinden :o )

Oja, ik heb thuis heel veel paardenboeken liggen dus was eigenlijk niet van plan nog een boek ervan aan te schaffen, dus eerst maar even zo :)

Alvast bedankt! :wave:

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 15:52

Niemand in je omgeving met ervaring waar je een lesje van kan krijgen :) ? Heb ik ook gehad !

troi

Re: Beginnen met longeren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 19:31

Misschien dat hier iemand meeleest die je een lesje zou willen geven?? Er is trouwens ook een speciaal forum voor geloof ik...

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 21:00

Revanches

Re: Beginnen met longeren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 23:09

Dit is meer iets voor GVL.
Daarom van RT-->GVL.