Qua inwerking, scherpte enzovoort. Vriendelijk/niet vriendelijk?
Aan het uiterlijk kan ik het zo wel zien.

Groetjes Michelle
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marrianne schreef:ik bedoel inderdaad dat het mondstuk naar voren gebogen is, ik heb zelf ook met deze bitjes gereden, maar rij toch liever met een liverpoolstang
BlackDevils schreef:De verklaring dat dit bit minder scherp is dan een Liverpool is onzin.
Een Liverpool heeft meer mogelijkheden (ook in de bril te rijden als een normale trens, net als bij deze in de bovenste ring). In de onderste sleuf zal een Liverpool wel scherper zijn.
JoyCiej007 schreef:BlackDevils schreef:De verklaring dat dit bit minder scherp is dan een Liverpool is onzin.
Een Liverpool heeft meer mogelijkheden (ook in de bril te rijden als een normale trens, net als bij deze in de bovenste ring). In de onderste sleuf zal een Liverpool wel scherper zijn.
Ja tuurlijk...... maar een pessoabit wordt bijv. ook 'scherper' genoemd dan een trensje, terwijl de inwerking van zo'n bit in het middelste ringetje ook weinig verschilt van een trensje...
Vandaar dat ik in mijn posts dus ook bewust scherper tussen 'haakjes' heb gezet.
Als je van de maximale scherpte van het bit uit gaat, dus welke scherpte er max. mogelijk is, dan heeft in die zin de liverpool dus op dat moment wel meer scherpte dan zo'n b-stang.....