Zaterdagmorgen met heel het gezin naar FHE, Jan voor DLV en ik en de meisjes om de demo's van Parelli in goede banen te leiden.
Het aanbod van de beurs is overweldigend, echt iedereen uit de paardensector is aanwezig, zowel groot als klein. Dus het was even zoeken naar de Parelli en DLV-stand, maar wie zoekt die vindt.
Even afgesproken wat er allemaal moest gebeuren en een armbandje gekregen om in de stallen te mogen (ongelofelijk als je zo een blik kan werpen achter de schermen).
Eerste demo, bitloos en hoofdstellos rijden in de demopiste:
en we zijn van Parelli dus we beginnen op de grond ons paard grondig voor te bereiden.
Willy met Gitan (maar ik weet niet of dit wel juist geschreven is)

Kim met Kenzo:

Nic met KC:

Nathalie met Lolitha:

En dan in het zadel:

DEMO 2: succesvol trailerladen
En blijkbaar heb ik daar geen foto's van huhh!, maar Lotte heeft een filmpje gemaakt:
Ik vond dit heel goed gebracht, een stap voor stap handleiding hoe aanpakken !
[youtube]als de film geladen is komt het hier[/youtube]
DEMO 3: hoe met grondwerk beginnen

Lolitha nam dit natuurlijk weer heel letterlijk, eerst alles gelijk leggen en goed inspecteren gnagna.

Het hoofd laag brengen werd ook duidelijk uitgelegd waarom, hoe...
DEMO 4: Relatie, communicatie en leiderschap
De laatste demo van de dag maar zeker niet de minste, een echt WOW moment

Eerst liberty en dan rijden.

En als kers op de taart een pas-de-deux...

Bij elke demo was veel volk dat kwam kijken en als je de reacties van het publiek hoorde dan was ook iederen zeer positief. Op de Parelli-stand was het ook steeds druk, veel mensen stelden heel gerichte vragen.
Het was een vermoeiende maar super-fijne dag, en onze meisjes hebben zich echt gedragen als promo-girls van Parelli, ze deelden tijdens elke demo flyers uit!
En ze hebben een mooie riem gekocht (met paardenhoofd) en een nieuwe poetsset voor Conny.