Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BlackDevils schreef:Achenbach rijden is zeker voor de dressuur toch al wel achterhaald.
Bij Achenbach zet je een wending in door na te geven op het buitenleidsel maar dressuurmatig rij je een wending juist op het buitenleidsel. Ik hoop dan ook niet dat ze het hier in hun hoofd krijgen om dat in te voeren.
BlackDevils schreef:sasika schreef:Wat een onzin. Of je nu achenbacht rijdt of net als onder het zadel maakt toch niets uit. Het enige verschil is dat bij Achenbach de leidsels verschillend je hand ik lopen.wel vind ik het achenbach netter er uit zien,
BlackDevils schreef:Achenbach rijden is zeker voor de dressuur toch al wel achterhaald.
Bij Achenbach zet je een wending in door na te geven op het buitenleidsel maar dressuurmatig rij je een wending juist op het buitenleidsel. Ik hoop dan ook niet dat ze het hier in hun hoofd krijgen om dat in te voeren.
liedje89 schreef:Hoe doen de mensen die ruiterhouding/boerenbach rijden dat eigenlijk als je richting aan moet geven/zweep geven ed hoe hou je de teugels dan vast?