Ik wil deze menwagen te koop zetten, maar ik weet niet precies wat voor wagen het is. Ik twijfel tussen een concours en een marathon wagen. Hij is helemaal binnenstebuiten gekeerd en opgeknapt. Voor de precieze maten moet ik even aan het werk gaan met een meetlint, maar dit kan geregeld worden.
Ik dacht aan een vraagprijs van € 1500,- Is dit reeel?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Groetjes Lizet De foto's worden er zo onder gezet door een vriendin!:D
Ik heb (jaaaaaaren geleden) een dergelijke wagen voor 250 gekocht, Hout moest vervangen en moest opnieuw in de verf. Opgeknapt en er uti mn hoofd 500 voor gekregen
inderdaad een concourswagentje.... zou de max. prijs zo stellen op €350,= en dan mag je blij zijn dat je hem kwijt kan raken er zijn namelijk érg veel concourswagentjes, deze ziet er zo vanaf de foto's netjes uit, maar niet spectaculair.
Hij heeft em toen voor 400 euro als wrak gekocht. Klein beetje opgelicht denk... Jammer.
Bedankt voor de tips
justdiesel
Geplaatst: 03-02-10 15:59
Leuk wagentje! Maar idd heel veel meer als 400 euro zul je er niet voor krijgen..... Succes met de verkoop!
Laatst bijgewerkt door Dyonne op 04-02-10 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Suggestie te koop zetten op Bokt verwijderd, omdat het wagentje niet van TS is, is dit niet toegestaan.
Hij ziet er wel mooi uit hoor, als je net iemand hebt die op zoek is naar zo'n wagentje...lukt het wel! Niet voor 1500,-...maar 500,- is wel reëel, iets hoger inzetten, want mensen willen altijd afdingen. Ik vond het wel grappig dat je twijfelde tussen marathon en conourswagen, want die zien er toch heel anders uit en schelen enorm in gewicht en massa.
@anke: Ik had gewoon geen idee, zit zelf in de westernsport, haha niet in de mensport. Vandaar natuurlijk de vraag. Ik voel me dommer als ik hem te koop zou zetten onder de verkeerde naam...