Na de basis (mijn eigen ruimte, volgen, halthouden, blijven staan, achterwaarts gaan) een heel stuk verbetert te hebben (maar er valt nog veel te verbeteren

Kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat het nu in kannen en kruiken is, met hem weet je nooit, het kan goed zijn dat hij volgende keer denkt: bekijk het maar, hier doe ik niet meer aan mee. Maar dat merken we dan wel, voor nu voelde het goed en veelbelovend aan

Het slachtoffer..
1.

2.

En het eerste trucje, kusje geven ..
3.

4. Zie dat schuimbekje

5.

6. Tussendoor z'n mooie hoofdje

En op naar het volgende, voetje geven ..
Het heeft even geduurd voor hij de link legde wat ik precies wilde, in het begin beloonde ik al als hij z'n voet gewoon omhoog deed, maar hij deed dan ook dingen als achteruit gaan of schrapen en dat was niet de bedoeling, dus heb ik even gewacht totdat hij z'n voet bleef omhoog houden en dat had hij heel snel door

Maar dus het resultaat:
7.

8. Andere kant.

9. Deze kant gaat beter!

10. Maar met deze kan ik het ook hoor

11. En nog met iets meer afstand

De foto's heb ik overigens allemaal zelf gemaakt, dus vandaar geen volledig paard etc. Maar het is gewoon om een idee te geven wat we gedaan hebben vandaag, hopelijk vind ik morgen een gewillig slachtoffer die de camera kan hanteren en dan proberen we het nog eens

Bedankt voor het kijken, het is misschien niet veel speciaals, maar het is zeker een begin dus ik ben blij & trots