Cobe @ kusje & voetje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Cobe @ kusje & voetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 18:16

Ik denk dat ik nu (trots zijnde) kan zeggen dat we onze eerste echte stappen in de VD-wereld gemaakt hebben *\o/*

Na de basis (mijn eigen ruimte, volgen, halthouden, blijven staan, achterwaarts gaan) een heel stuk verbetert te hebben (maar er valt nog veel te verbeteren :+) leek het mij wat om een stapje verder te gaan. Hoe was nog een probleem, de clicker bleek niet ons ding te zijn, dus het even laten rusten en vandaag weer eens geprobeerd, op geheel eigen manier. En zo vindt [***] het leuk :Y)

Kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat het nu in kannen en kruiken is, met hem weet je nooit, het kan goed zijn dat hij volgende keer denkt: bekijk het maar, hier doe ik niet meer aan mee. Maar dat merken we dan wel, voor nu voelde het goed en veelbelovend aan :D

Het slachtoffer..

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

En het eerste trucje, kusje geven ..

3.
Afbeelding

4. Zie dat schuimbekje :9 Laat de beloningen maar komen denkt ie, mjam mjam .. :))
Afbeelding

5.
Afbeelding

6. Tussendoor z'n mooie hoofdje
Afbeelding

En op naar het volgende, voetje geven ..
Het heeft even geduurd voor hij de link legde wat ik precies wilde, in het begin beloonde ik al als hij z'n voet gewoon omhoog deed, maar hij deed dan ook dingen als achteruit gaan of schrapen en dat was niet de bedoeling, dus heb ik even gewacht totdat hij z'n voet bleef omhoog houden en dat had hij heel snel door :D Ik doe het overigens zonder commando, alleen met zweepaanraking (bij het kusje geven gebruik ik wel een commando, omdat ik niet wil dat hij altijd in mijn gezicht zit als ik daar eens met mijn vinger kom :Y) ).

Maar dus het resultaat:

7.
Afbeelding

8. Andere kant.
Afbeelding

9. Deze kant gaat beter!
Afbeelding

10. Maar met deze kan ik het ook hoor *\o/*
Afbeelding

11. En nog met iets meer afstand
Afbeelding

De foto's heb ik overigens allemaal zelf gemaakt, dus vandaar geen volledig paard etc. Maar het is gewoon om een idee te geven wat we gedaan hebben vandaag, hopelijk vind ik morgen een gewillig slachtoffer die de camera kan hanteren en dan proberen we het nog eens :Y)

Bedankt voor het kijken, het is misschien niet veel speciaals, maar het is zeker een begin dus ik ben blij & trots :D

Solleke_Noah

Re: Cobe @ kusje & voetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 13:23

Ziet er al goed uit! :) Dat kusje geven doe je wel grappig zo met die vinger!

kim18a

Re: Cobe @ kusje & voetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 12:21

goed hoor :)
succes nog verder ;)

ROSIDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 19:57

ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:10

Solleke_Noah schreef:
Ziet er al goed uit! :) Dat kusje geven doe je wel grappig zo met die vinger!

Haha, dank je :D
Het is een beetje spontaan zo geboren (zoals gezegd: eigen manier :Y) ) omdat mij dat het makkelijkste leek om hem te laten kennismaken met het belonen etc. Nu kon ik gewoon een snoepje (wortel) in mijn hand houden, zou die vanzelf wel naartoe komen, en zo kon ik verder beginnen uitwerken :D

Heb een tijd terug met de clicker geprobeerd en dan moet die eerst 'geladen' worden dus moet je hem eerst volsteken met snoep enzo en dat had ie dus allemaal heel snel door waar het snoep vandaan kwam en hij werd gewoon irritant .. En nu doet hij dat een stuk minder, soms probeert ie wel even maar dan is een korte 'uh', 'neen', of '[***]' meestal voldoende, eventueel een zwiepje met het touw (hij weet dat hij uit mijn ruimte moet blijven, daar gebruik ik altijd dat touw voor dus dat kent hij ;) ).

En verder vind ik het gewoon handiger, hoeft de pony niet zo nodig met zijn mond tegen die van jou :+

ROSIDA schreef:
ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt?

Hoe bedoel je?