Meest gebruikte rassen voor draf en rensport

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chantalofzo

Meest gebruikte rassen voor draf en rensport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 12:09

hallo ik zou graag willen weten wat de meest gebruikte rassen zijn voor 1. drafsport en 2. rensport
kunnen jullie mij hier antwoord opgeven??
willen jullie dan bijv. willen zetten zo is het wat overzichterlijker
1. harddraver
2. engels volbloed

alvast bedankt.
gr. Chantal

s6801881

Re: Meest gebruikte rassen voor draf en rensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 12:13

De drafsport is alleen voor dravers. Een KWPN-er oid mag de baan niet op ;) Je hebt wel allerlei verschillende typen dravers: Franse Dravers, Orlov dravers etc.

In de rensport kom je ook alleen bepaalde rassen tegen, voornamelijk engelse volbloeds, maar ook Arabische Volbloeden worden hier ingezet. Zelfde geld wel als hierboven: op de ponyrennen na zul je geen Tinker op de baan aantreffen.

Chantalofzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 12:17

MLoeser schreef:
De drafsport is alleen voor dravers. Een KWPN-er oid mag de baan niet op ;) Je hebt wel allerlei verschillende typen dravers: Franse Dravers, Orlov dravers etc.

In de rensport kom je ook alleen bepaalde rassen tegen, voornamelijk engelse volbloeds, maar ook Arabische Volbloeden worden hier ingezet. Zelfde geld wel als hierboven: op de ponyrennen na zul je geen Tinker op de baan aantreffen.

oke bedankt :+

Prrrr

Re: Meest gebruikte rassen voor draf en rensport

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 13:03

Buiten mijn forum, maar als STW-mod ben ik geattendeerd op verschillende huiswerktopics van deze TS. Bij deze dus ook hier een slotje. Het is de bedoeling dat je je huiswerk zelf maakt en niet bij andere bokkers neerlegt.

Hier dus een slotje.