[AR] inschrijfgeld SGWM omhoog

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

liberty

inschrijfgeld SGWM omhoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 14:23

Citaat:
Vergoedingen officials mennen en inschrijfgeld
Alle vergoedingen voor de juryleden in het mennen worden gelijk getrokken. Het maximaal toegestane inschrijfgeld voor het samengesteld mennen wordt verhoogd van €30,- naar €40,-. Verder is er een reiskostenvergoeding voor hoofdhindernisrechters opgenomen die €0,28 per kilometer betreft.

Wat was er voor verschil eigenlijk?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:36

Dit jaar mogen hoofd-hindernisrechters die op de lijst voorkomen een vergoeding vragen en dit betekend dus ook dat juryleden een hoger dagggeld mogen gaan vragen, was eerst gewoon 10 euro per dag.

jouke_h

Re: inschrijfgeld SGWM omhoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:40

Wordt het nog een echte verdienste ook nog!!!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:45

Geloof je dat werkelijk??
Als je nagaat hoeveel uur je in een auto zit of rondloopt..valt het wel mee
Geloof dat je voor de hele dag 25 euro kunt vragen en veel zullen dit niet doen..
Er is echter een groep die het wel zal doen en daar moet de rijder dan voor betalen, alhoewel er wedstrijden zijn die gewoon nog goed betaalbaar blijven..
Oldenzaal 25 euro hele weekend ben je klaar...
En nog meer....
Ik moet zeggen dat wij ook nooit maximum voor de kilometers vragen...

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:46

Was ook sarcastisch bedoeld ;)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:47

Sorry dan...

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:49

Echwel schreef:
Geloof je dat werkelijk??
Als je nagaat hoeveel uur je in een auto zit of rondloopt..valt het wel mee
Geloof dat je voor de hele dag 25 euro kunt vragen en veel zullen dit niet doen..
Er is echter een groep die het wel zal doen en daar moet de rijder dan voor betalen, alhoewel er wedstrijden zijn die gewoon nog goed betaalbaar blijven..
Oldenzaal 25 euro hele weekend ben je klaar...
En nog meer....
Ik moet zeggen dat wij ook nooit maximum voor de kilometers vragen...

Maar jullie krijgen er wel wat voor??

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 15:53

Alleen km vergoeding, niet meer dan logisch ook onze diesel-benzine is heel duur geworden en om nou zakken geld me te nemen is ook onzin..
Echter wij persoonlijk en ik weet onze vrienden ook vragen rond de 50 euro voor een heel weekend al moeten we naar zuid Limburg,..
Is het heel dichtbij vragen we gewoon ook een symbolisch bedrag..
Wij gaan ervanuit dat je voor 50 euro door het hele land een retourtje hebt...daar we altijd blijven overnachten op ee tweedaagse met de caravan vragen we dus voor 1x heen en weer een bedrag..

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 01:12

tjeetje zeg...jurylid is dan echt een hooby apart!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 13:09

Dat is inderdaad een hobby apart!

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 19:26

Ik vind het dus allemaal veel te ver gaan.
Het mennen was een sport waaraan alle lagen van de bevolking mee kon doen.
Maar de sfeer veranderd. En sinds er voor bepaalde functies wordt betaald dan beginnen de andere ook.
Het einde is zo meteen zoek en zijn we geworden tot een echte elitesport.
En waarom alleen de hoofdhindernisrechters? Hoeven de andere niet te rijden? De parkeerwachters, de catering, de klokkers, de koeriers etc, etc.
Lang leve de KNHS maar weer.
Bij ons op de wedstrijd zijn bijna alle hindernisrechters bevoegd om hoofd te zijn. 24 stuks!

Anke schreef:
tjeetje zeg...jurylid is dan echt een hooby apart!
Nou, een lid van de rekenkamer is nog geen jurylid. ;)

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 23:14

kunt ook alleen maar hoofdhindernisrechter zijn als je lid van de KNHS bent. Ben je geen lid, ben je officieel geen hoofd meer. Hoeveel jaar je het ookal hebt gedaan en aan hoeveel wedstrijden je ook kosteloos hebt meegwerkt. Lang leven de KNHS :+

Zijn ook mensen (koppels) die beide een functie hebben op een wedstrijd en dan met 1 auto komen maar toch tweemaal km vergoeding vragen. Op dit soort fratsen valt veel te bezuinigen denk ik. Alle medewerkers zijn vrijwilliger en hebben het jaren kosteloos gedaan. Voor iedereen een even hoge onkosten vergoeding of beter km vergoeding zou misschien een goed idee zijn, maar het worden natuurlijk wel weer extra kosten voor een organisatie die het vaak toch al moeilijk hebben om het financieel rond te krijgen.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 10:01

Ik weet in het kringetje om mij heen dat wanneer wij met zijn tweetjes komen er toch maar 1x km vergoeding wordt gevraagd en zoals ik zei wij vragen als we naar Zuid-Limburg rijden maximaal 50euro..
ook onze auto rijdt niet op lucht daarbij is ook voor ons het aantal wedstrijden toegenomen, zeker het aantal wedstrijden op 1 weekend vaak..
Misschien een idee om de organisaties dat onder elkaar te laten uitzoeken, hierdoor moeten wij nl vaker ingezet worden en ook verder weg rijden..
Je kunt niet verlangen dat we 10 wedstrijden per jaar doen en we alle 10 met diesel moeten sponsoren....
(en vaak als we heel goed verzorgd worden zeggen we laat maar zitten die vergoeding)

Dat anderen dat anders doen ben ik met je eens, maar zolang niet bespreekbaar is dat er een maximum bedrag gevraag mag woren blijf je dit probleem houden...
Dat je als official lid moet zijn van een vereniging dus van de bond was altijd al, zo blijf je op de hoogte van veranderingen en bijscholingen...
(en dan waar gaat het over om geen lid te zijn 10euro per jaar geloof ik).

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:46

je moet lid zijn van en een menvereniging en van de knhs. Dus kom je met een tientje niet klaar. Je haalt je dus kosten op de hals om als vrijwilliger te mogen helpen. Denk niet dat iedereen dat wil. Ze zouden hindernisrechters een lidmaatschap van de KNHS kado moeten geven. Zonder hen kunnen wij niet rijden en zonder hen geen wedstrijden. Zonder wedstrijden minder inkomsten voor de KNHS.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 13:53

Het gaat alleen om hoofd-hindernisrechters die lid moeten zijn, zoals ik zei die iik bijscholing enz krijgen..'
Trainingen van hoe ga ik met agressieve rijders om enz..en die official zijn..
Als iemand onder de vlag van de KNHS een functie uitoefend, zoals hoofd-hindernisrechter kun je ook een klacht indienen als je onheus bejegend wordt door rijders..
Triest genoeg is dat het scenario waar we tegenwoordig mee te maken hebben..