Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

DaniBanani schreef:Hippo - dat klopt niet helemaal, want bepaalde oefeningen gaan wél gewoon goed. En het is ook niet dat ik enorm ongeduldig ben; bij de jambette haar been langer hooghouden bijvoorbeeld vond ze heel lastig en ze leek het maar níet door te krijgen, maar dat ben ik blijven oefenen totdat het wel lukte.
Het is denk ik een combinatie van geen nieuwe oefeningen kunnen bedenken, én bij een aantal oefeningen niet weten hoe ik het goed kan doen/beter kan krijgen.

)
Daar zou ik wel meer mee kunnen doen..moet ik wel even bedenken hoe ik dat kan gaan conditioneren, maar ik kan natuurlijk beginnen met duratie verhogen..dan oefent ze ook meteen stabiliteit, en kan ik van daaruit de hoogte wat meer gaan bepalen.
Stukje circling game, sideways, naast me lopen, Parelli oefeningetjes..dat doe ik best vaak. En daar blijf ik ook mee oefenen, om dat steeds beter te krijgen. Maar dat is natuurlijk iets anders dan echt VD.
)

Werkt inderdaad goed, doe het bij meerdere oefeningen dus ze heeft het principe inmiddels ook wel door.

)
Jammer alleen dat ik níet van knutselen houd (:+), en dat er bij ons niet echt de ruimte is om zoiets op te zetten, maar ik vind het wel Heel Erg Leuk.
volgens mij heb ik er een foto van: