Zoals de meeste van jullie weten, kan Tinkerbell niet voor de kar. Ze heeft een "trauma" of er is iets in haar verleden gebeurt wat niet goed is geweest.
Voor de gene die het niet weten; staat er in dit topic het hele verhaal.
[VVDD] "Dag dromen.. Vaarwel".
Maar vorig jaar heb ik zelf wél gesleed met Tinkerbell, nog voordat we haar gingen beleren. En dat ging super goed. Ik kon aan haar zien dat ze het leuk vond en ik vond het ook helemaal leuk.
Nu vroegen dit jaar veel mensen; "Waarom ga je niet met der sleeën". Maar ik durfde het stiekem toch niet aan en ik had geen tuig meer. Toen dacht ik wat nou als ik er naast blijf lopen? Ze luisterd perfect naar mij, en als het niet gaat dan stoppen we meteen.
Dus ik heeel erg lief gevraagd aan een exstalgenootje of ik haar tuig mocht lenen. En het lieve meisje zei nog ja ook! Ik moet toegeven ik was best zenuwachtig. Want met het beleren ging het er nogal heftig aan toe toen het echt fout ging..
Topic van vorig jaar sleeën;
[AR-ITP] Primeur bonte-Tinkerbell voor de slee.
Toch naar stal gegaan, tuig meegenomen en wat nog paste ook!
Slee erachter, stukje gewandeld in de bak. Pony zette geen stap verkeerd!
Naar de haven gegaan, daar had ik afgesproken met mijn bijrijd meides. Eerst mijn verzorgmeid achterop gezet, gedraafd, door de diepe sneeuw, zei gillen, geweldig deed ze het!
Ik ben toch wel super trots op mijn kleine maar toch wel grote meisje!

Er hebben zelfs twee sleedes achter gehangen, vier kinderen in totaal getrokken. Tinkerbell gaf op een gegeven moment gas en ging in een rustig handgalopje langs de haven.
Mijn twee bijrijdertjes!

Helaas moesten de meiden naar huis.
Toen ben ik ook met Tinkerbell naar huis gegaan en heb daar nog even wat rondjes gemaakt met de buurtkinders.

Buurtkinders die even op de foto wilden

De Topper!!

Mine Santa Poownie

Even voor de kenners, zit de slee ver genoeg van de pony af?
Bedankt voor het kijken!