[AR] Geen slee, wel sneeuw en kerstsfeer =D

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Geen slee, wel sneeuw en kerstsfeer =D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-09 03:52

Natuurlijk konden wij het ook niet laten om lekker de sneeuw in te gaan in kerstsfeer natuurlijk! (:)
Ik ben samen met m'n pleegzusje en pleegbroertje even een klein blokje wezen stappen rond het dorp. Goldy mag nog niet te veel doen ivm oude peesblessure. Rondje stappen door de sneeuw vond ze wel leuk, mevrouw houdt van aandacht en die krijg je natuurlijk genoeg met zo'n deken op. :Y)

Op de foto's zie je niet heel veel sneeuw op de weg, omdat mn vader het erg fanatiek aan t sneeuwruimen was geslagen. (stiekem is dat gewoon met z'n trekker in de sneeuw spelen onder het mom van sneeuwruimen :'))
http://i48.tinypic.com/2r4osox.jpg <-- dat lag er overal voor er geruimd was. :oo

Eerste foto is goede kwaliteit, de rest uit filmpjes, degene die de foto's zou maken drukte blijkbaar steeds op de verkeerde knop :+
Maar toch nog redelijk te doen dacht ik zo.

Wij hebben in ieder geval dikke lol gehad. :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Balou_k

Re: Geen slee, wel sneeuw en kerstsfeer =D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 03:56

Ziet er leuk uit :)

Faline

Re: Geen slee, wel sneeuw en kerstsfeer =D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-09 21:46

Dankje. Het was ook erg vermakelijk. :D

Tuig is trouwens ideal, ik heb er ook een hoofdstel van, maar die is best wel grof, stug en zwaar, dat vind ze niet zo fijn. Misschien dat iemand een menhoofdstel weet dat een beetje te vergelijken is met een rijhoofdstel? (En dan wel met oogkleppen, want die vind ik toch wel fijn)