[AR] Geinspireerd door Orlando: Knutsel sneeuw lol met mijn knol

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Breghje

Geinspireerd door Orlando: Knutsel sneeuw lol met mijn knol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 23:43

Gezien ik helaas geen mentuig heb, een paard dat wel beleerd is voor de wagen én ontzettend van sneeuw houd heb ik haar, mezelf en mijn kind een dikke lol gedaan en een tuigje in elkaar geknutseld. Het "borsttuig" is een singel van een stalgenootje en zit idd net een paar cm te hoog, door haar brede boeg schoot ie elke keer nét waar ie niet wezen moest. Volgende keer gaat dat ook anders, maar peert had er geen last van want ze stopte voor geen meter als ik hem omlaag wilde sjorren. Lopen vrouwtje, want ik heb lol!!

Tips graag!! Alleen ga ik niet voor 1x per jaar lol met mijn knol een mentuig aanschaffen. (Hoewel, het gaat nu wel heul erg kriebelen na vandaag) We hadden allemaal lol, haar oortjes gingen alleen naar achteren als ze langs de vleesetende fietsenrekken kwam want tsja die kúnnen nu eenmaal zo naar je strot vliegen uiteraard :P ... Geen idee hoe lang we gelopen hebben, ik heb geen conditie en ze had er goed de sokken in.

Afijn, geniet (of niet) van mijn zwarte parel voor de slee in geimproviseerd tuig.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

anshrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 23:46

Ik vind het echt niet kunnen :D , ohhhh ik ben stinkend jaloers, echt waar! Wat zal blaagje genoten hebben! ( morgen belgje ook??????)?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 23:47

Geweldige foto's Diaan, al zijn jullie af en toe niet terug te vinden door alle sneeuw!
Het is dat de wegen zo onbegaanbaar zijn, anders was ik naar je toe gekomen om ook te sleeen!

Breghje

Re: Geinspireerd door Orlando: Knutsel sneeuw lol met mijn knol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 23:49

Blaagje idd genooooten!!! Ik heb eerst hubbie erachter gehangen met het idee haar even te laten wennen... eeeehmm... wénnnen?? Waaraan? Gaaaan!!!

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 23:51

Heerlijke foto's :D, echte sneeuwpret!

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 23:56

Whaaaaaaa wat denk jij wel niet heeeeeejjjj!!
Beetje te kunnen genieten met je knol in de sneeuw wat eens per 10jaar kan en dan met geimproviseerd tuig?? :oo
Is die blauwe tong van Bregh alweer een beetje in normaal contrast a la roze zoals het hoort?

Daar HOOR je gewoon goed tuig voor in de kast te hebben liggen hoor _O-

Ohw sjips, zie in de titel dat ik je geinspireerd heb :o :o

Haaaaaaa lekker Diaan!!! Fun 4 the whole family zo :D :D
Was hubbie een beetje blij als proefkonijn te mogen dienen eerst? hihi :')
Je ziet idd dat Bregh er zin in heeft!! Leuk zeg!! *\o/*
Bregh ziet er mooi uit hoor +:)+

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-09 00:01

Ppppffffhihihihihi!! Ik moet wel zeggen... ga nu echt niet naar tuig kijken, want voor ik het weet heb ik zo'n originele arreslee met belletjestuig thuis... *zwijmel*

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 00:08

Breghje schreef:
Ppppffffhihihihihi!! Ik moet wel zeggen... ga nu echt niet naar tuig kijken, want voor ik het weet heb ik zo'n originele arreslee met belletjestuig thuis... *zwijmel*

Das wel kooeeellll!! :9 (:)

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 01:39

Gaaf hoor!
En als je straks nog zo ver bent dat je paard het op de lange lijnen kan heb je al een zo goed als aangespannen paard!

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:15

heee Diaan... ohhh wat onverantwoord zeg ;)

ohh dat ziet er echt weer heerlijk uit... hare zwaaistaart voor de slee en blaag erop.. Ik kom nu langs als ik ook erop mag. joehoe (:)

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:30

wat geweldig!! tis dat we geen slee hebben maar anders...... mn shet en haffie lopen allebei aangespannen. alhoewel haffie er nog maar 3 keer voor heeft gestaan die geeft geen kick.... wat baal ik zeg ziet er goed uit!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:35

Super is dat zeg! Vriendin van mij had juist hetzelfde idee, we gaan het vandaag dus ook eens uitrpoberen.
Heerlijk toch, zo'n slee er achter en weg, wat maakt het uit dat hat niet allemaal juist is, als jullie drie er zoveel plezier aan hebben! :D

Laanbanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:36

Je kan tegen het omhoog kruipen van het "borsttuig" nog een soort van lijn tussen dat tuig en je singel doen (zoals een borsttuig bij een zadel ook vast zit zeg maar. Dan kruipt hij denk ik niet meer om hoog omdat het dan omlaag gehouden wordt. Snap je het nog een beetje? Ziet er wel erg leuk uit!

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 09:40

Dit is toch genieten, wat een sneeuw hebben jullie gehad.
Hoe heb je klontvorming onder de hoeven verholpen? Daar ben ik benieuwd naar. (:)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 11:04

bregh.....hoe onverantwoordt zeg..en ik ben ook helemaal niet jaloers... :n

wie had nog gedacht na afgelopen jaar dat je dit nog kon doen...echt geweldig,lekker genieten hoor :) :j

elmo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 12:11

Geweldig Diaan, wat ziet ze er trouwens gruwelijk goed uit zeg!
En wat leuk met je man en kind zo'n avontuur in gaan!

Mooie pics

groet Karen :wave:

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-09 15:24

Laanbanaan, goede tip!! Ik snap wat je bedoelt denk ik, ga het zeker nog uitproberen. "Helaas" is door de ph de meeste sneeuw nu geruimd met een schuiver, maar ik zal hem zeker onthouden :)* .

Astridelise: Ze heeft geen ijzers, en eigenlijk helemaal geen last van klontvorming. Hoefjes even uitkrabben na het werk en klaar.

Kimmie: gaaf he!! Ik snap dat je helemaal niet jaloers ben hoor, je ziet altijd zo groen van jezelf toch? :D

Karen, thanks! Ik zal het compliment doorgeven aan haar. +:)+

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 16:11

Whahahaha geweldig meis.
Ben jaloers!!!! Wil ook sleetje crossen achter knollie

kappiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 16:41

geweldig hoe iedereen zo lekker kan sleeën ik moet helaas wachten tot de sneeuw van volgend jaar met mijn merrietje wilde het wel proberen maar heb het toch maar niet gedaan had alles al kaar hoor en ze stond braaf te wachten maar ze is aardig ver heen in de dracht dus het feest toch maar afgeblazen. Straks gebeurde er wat kon ik mezelf niet meer in de spiegel bekijken. Maar volgend jaar gaan we zeker sleeën en als we geen tuig hebben gaan we net als jullie lekker inproviceren met alle tipt en tricks van dit jaar in al die supergafe topics met sleetjes kunnen we vast wel iets heel profecioneels in elkaar flansen toch? haha geniet maar lekker met je beestje in de sneeuw helemaal goed een fries in dit witte weer!