[AR] Authentieke wagens?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Authentieke wagens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 20:29

Eigenlijk naar aanleiding van een stukje in een oude mensport ben ik benieuwd of er bokkers zijn die met authentieke wagens rijden?
Lijkt me een prijzige, maar schitterende tak van sport :j

Paan

Re: Authentieke wagens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:30

Oh leuk. Graag met foto's als ik me er mee mag bemoeien. Een kennis van mij heeft een oude zwart dokterskoets. En met z'n 2-span friezen er voor is dat een erg leuk plaatje. Hierin is een vriendin van mij getrouwd. Zal eens vragen om foto's.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:42

Ik hielp deze zomer mee bij mensen die rijden met zulke wagens, ziet er echt prachtig uit. Echt in alle soorten en maten hebben ze ze. Vond ze alleen niet zo comfortabel rijden. Ik zal even wat foto's zoeken! Deze rijden ook mee met de schager westfriese markt.

Ik heb even gezocht maar kan de foto's niet vinden, alleen deze foto van een oude brandweerwagen, wordt getrokken door een trekpaard.
Afbeelding

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 11:50

Bij onze menvereniging zijn een aantal menners met authentieke wagens. Als je graag foto's wil zien, moet je even naar www.demenners.nl en dan bij foto's, en dan de antiekrit van 2008 (2009 is hij helaas niet gereden) of bij foto's van het ringsteken, daar reden er ook een aantal mooie tussen.
Groetjes, lacuna

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 11:56

Wij hebben een sjees (voor het sjezenrijden). Die is ook authentiek en ik vind 'm echt nog steeds zo mooi!
Ontzettend balen dus, dat Tycho er te groot voor is....We weten nog niet wat we gaan doen nu.
Achterkant
Voor-/Zijkant