Nadat zijzelf had gesleed mochten wij Amy lenen en ben ik met de kids gaan sleeen, we hebben ons super vermaakt!

Nog een paar plaatjes!

Natuurlijk mocht Stephanie met haar Verzorg hafje Bonnie ook niet omtbreken!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
josie schreef:Leuk!
Maar ik had de strengen door een broekriem laten lopen (als een strengophouder gebruikt), zo hadden ze in een rechte lijn gelopen, dat is nu niet het geval.
Ik snap wel waarom je voor deze oplossing hebt gekozen, maar ik vind het niet de beste keuze, ik had het anders opgelost, en gezien je tuig kan dit ook makkelijk.
Tevens mis ik een zweng en je zweep, wellicht iets voor een volgende keer?
Veel plezier verder nog.
josie schreef:Leuk!
Maar ik had de strengen door een broekriem laten lopen (als een strengophouder gebruikt), zo hadden ze in een rechte lijn gelopen, dat is nu niet het geval.
Ik snap wel waarom je voor deze oplossing hebt gekozen, maar ik vind het niet de beste keuze, ik had het anders opgelost, en gezien je tuig kan dit ook makkelijk.
Veel plezier verder nog.
Mariekyy schreef:josie schreef:Leuk!
Veel plezier verder nog.
een zweet moet je niet bij haar gaan gebruiken.