Cassidy schreef:Dat siert je. Maar neem van mij aan dat het niet nodig is. Uiteindelijk ontloopt het elkaar niet zoveel. Wat Parelli wel biedt is een uitgekiend stappenplan (als je het oude systeem volgt) dat het makkelijk voor je maakt om het te leren en te begrijpen. Dat mis ik bij Hempfling. En Roberts is in mijn ogen niet meer dan de Join Up. Parelli gaat veel verder.
Klopt, jij mist dat bij Hempfling, maar anderen zoeken hun informatie op een andere manier. Helemaal niet zo verkeerd van TS om informatie van die verschillende "systemen" te bekijken. Zij zal zelf moeten uitmaken of zij afgepaste stapjes van Parelli wil doen om dan na verloop van tijd misschien te snappen waarom die stapjes zo zijn gedaan (geloof me, het gros snapt dat niet) of liever begint met het snappen van de essentie en van daaruit verder gaat (Hempfling, dus). Toegeven, die laatste manier is moeilijk, want dan moet je vooral heel veel aan jezelf doen voor je "resultaten" boekt, terwijl je bij Parelli allerlei leuke kunstjes leert doen. Het is maar net wat je het meeste aanspreekt.