Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stef schreef:de meeste borsttuigen hebben op het borststuk gespen zitten waar je de strengen aan bevestigd. Ik ben afgelopen zondag op een clinic geweest waar ze een borsttuig hadden waar de strengen aan de voorkans vast zitten, en aan de achterkant (bij de zweng) verstelbaar zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee en waar zijn ze verkrijgbaar?
LisaB schreef:Die jij gezien hebt zijn officieel voor enkelspantuigen. De borsttuigen met gespen zijn voor meerspantuigen.
Echwel schreef:stef schreef:de meeste borsttuigen hebben op het borststuk gespen zitten waar je de strengen aan bevestigd. Ik ben afgelopen zondag op een clinic geweest waar ze een borsttuig hadden waar de strengen aan de voorkans vast zitten, en aan de achterkant (bij de zweng) verstelbaar zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee en waar zijn ze verkrijgbaar?
Ken ze wel waar ze aan het borsttuig vastszitten, hebben wij ook, heb je minder gespen bij de borst, verkrijgbaar? even rondbellen misschienLisaB schreef:Die jij gezien hebt zijn officieel voor enkelspantuigen. De borsttuigen met gespen zijn voor meerspantuigen.
Wij hebben ze in enkel /twee en tandemtuig..
Staat nergens dat meerspantuig met de gespen bij de borst moeten zitten
Bij ODK heben ze zelfs bij 4spantuig geloof dat die van Rijstuigen heeft
Echwel schreef:LisaB schreef:Ze zijn officiel voor de enkelspantuigen, omdat gespen kunnen schuren onder de boom.
Bij enkelspan heb je een lamoen bij tweespan een boom en nergens staat geschreven dat je tweespan niet met vaste strengen mag rijden...
Zou de boeken er maar eens op naslaan
jouke_h schreef:Ik denk als dat gaat schuren dat je dan toch iets aan je lamoen moet gaan doen. Het enige nadeel van losse strengen vind ik dat ze soms te ver aan de voorkant uitsteken. Kan je natuurlijk ook van alles voor verzinnen maar daar heb ik af en toe last van
Sjonniej schreef:jouke_h schreef:Ik denk als dat gaat schuren dat je dan toch iets aan je lamoen moet gaan doen. Het enige nadeel van losse strengen vind ik dat ze soms te ver aan de voorkant uitsteken. Kan je natuurlijk ook van alles voor verzinnen maar daar heb ik af en toe last van
Dat is heel simpel op te lossen door ze korter te maken