Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Delaja schreef:Weet je wat je zou kunnen doen, even info aan Arabesk vragen, die heeft geloof ik een hele lijst met natural stallen...

Citaat:Mensen hier in het noorden hebben er volgens mij nog geen extra geld voor over om hun paarden het hele jaar door buiten te laten lopen. In de randstad hebben mensen voor mijn gevoel er wel meer voor over. En zijn het meer mensen die echt bewust kiezen voor meer natuurlijk houden van hun paard of pony en willen ze daar ook meer werk voor verzetten om dat voor elkaar te krijgen. Een andere groep eigenaren dus...
(...)
Een HIT-actief stal hier in het Noorden, met stallingsprijzen van 200 euro of meer, zonder binnenbak, zullen mensen hier niet betalen verwacht ik... Dan kiezen ze liever goedkopere stalling met de paarden in de zomer op het land en in de winter een paar uurtjes los in een paddock of buitenbak...
. Of laat staan een uitloop, een paddock waar ze even lekker kunnen knallen met hun mates
. Nee.. ze bieden wel een stapmalen met een diameter van 10 meter aan en paddocks van 4 bij 6 waar ze 3 kwartier in mogen, je kan ze net zo goed op stal laten.. bij wijze van. In de randstad bieden ze naar mijn mening toch vrij paardonvriendelijke stalling aan. Kleine beetjes kuil, weinig naar buiten, etc.. Je zou toch verwachten dat, nu er steeds meer vraag is om paardvriendelijkere huisvesting, er wel dingen zouden veranderen.
.. Ik ben nog steeds zoekende naar die fijne stal hier in de buurt.. Ik ben bereid om er wat verder voor te reizen, heb straks mijn rijbewijs
. Voorlopig cross ik op mijn fietsje naar stal om mijn paard extra lang uit de stal te halen.
,verder looppad om de weide,alles ijzerloos,en natural bezig met de paarden trainen.
joyce B schreef:Mensen hier in het noorden hebben er volgens mij nog geen extra geld voor over om hun paarden het hele jaar door buiten te laten lopen. In de randstad hebben mensen voor mijn gevoel er wel meer voor over. En zijn het meer mensen die echt bewust kiezen voor meer natuurlijk houden van hun paard of pony en willen ze daar ook meer werk voor verzetten om dat voor elkaar te krijgen. Een andere groep eigenaren dus...
.