Ik heb een draver merrie; Natalie d'Almere NL960340 Haar vader is Rapid Royalty en moeders is Beauty Westland.
Ik heb al een keertje met de weduwe van haar fokker gesproken, A. de Boer. En ik weet dat er nog veel meer zijn die eindigen op d'Almere. Ook is mij bekend dat Manon d'Almere is verongelukt op jonge leefdtijd.
Ik ben opzoek naar foto's en informatie over Natalie d'Almere, haar vader, haar moeder en alle andere dravers die eindige op d'Almere.
Ik heb Jesper d'Almere gekend, geen familie van jouw paard.
kijk eens op www.ndr.nl en dan kan je daan de rechterkant van de site de zoekterm d'Almere intypen en dan krijg je alle d'Almeres achter elkaar te zien. De broers en zusters van jouw paard kan je dan zo uitzoeken
MissPippin
Geplaatst: 27-11-10 20:49
ik ken beauty nog wel uit de tijd van andre van mierlo. we hadden toen ook kristy en katinka d'almere staan
Ik heb stage bij Eikelenborg gelopen daar hadden wij Isard en Kristy D'Almere staan. Maar dat is inmiddels bijna 15 jaar geleden geen idee waar ze heen zijn gegaan.
Ik heb stage bij Eikelenborg gelopen daar hadden wij Isard en Kristy D'Almere staan. Maar dat is inmiddels bijna 15 jaar geleden geen idee waar ze heen zijn gegaan.
daar had ik t ook over, klein wereldje weer
EvelienAssen
Geplaatst: 20-04-12 17:27
Ik heb Odin 'd Almere.
marlou21
Geplaatst: 19-02-13 11:48
Dat zou heel knap zijn als santana boko de moeder zou zijn. Ik ben de eigenaresse van santana boko en die is al heel zijn leven een mannetje;) haha