Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bonnieknol schreef:gewoon doen!
ik TEM even.BarbaLala schreef:Daarom mijn vragen:
Is dit een goede koop als ik hieraan begin?
Hoe moeilijk is het om er zelf een rem op te zetten?
En kan ik dit karretje makkelijk kwijt als ik het dalijk toch wil verkopen?
JoyCiej007 schreef:Bonnieknol schreef:gewoon doen!
hmm, aparte reactie![]()
@ TS: je hebt je topic bij AR: ITP gezet, dit is voor foto's e.d.ik TEM even.
Heb je toevallig ook een foto van de wagen?
Edit: ik vind de prijs erg laag als er ook nog eens tuig bij zit; voor dat geld kun je niet veel degelijks verwachten, laat staan als er nog tuig bij zit. Ik zou zowiezo het liefst het tuig apart kopen, maargoed dat is persoonlijk. Kan me niet voorstellen dat de wagen én het tuig voor die prijs in goede staat verkeren.
Het plaatsen van een rem op dergelijke wagentjes is iets wat niet altijd te doen is en wat vaak veel geld kost, ik heb ook weleens geinformeerd voor mijn huidige wagen.
Ingerr schreef:hoe is de staat? is ie goed, dan is het zeker een goede koop.
ik weet niet goed hoe een rem anders op zo'n kar zit? maar dat lijkt me toch niet zo moeilijk...?
volgens mij is er altijd wel vraag naar 2e hands karretjes, dus ik denk dat je hem
dan ook wel snel verkoopt.
plutolover schreef:Hey leuk sophie dat je ook wilt mennen
ik had geluk mijn wagen was 50 euro (over genomen van stal genoot) alleen moest er een gehele nieuwe lamoen op haha. Ondertussen zit die er op haha. Alleen moet ik me lamoen weer aanpassen haha. Moet een stuk van af hij is te lang
JoyCiej007 schreef:plutolover schreef:Hey leuk sophie dat je ook wilt mennen
ik had geluk mijn wagen was 50 euro (over genomen van stal genoot) alleen moest er een gehele nieuwe lamoen op haha. Ondertussen zit die er op haha. Alleen moet ik me lamoen weer aanpassen haha. Moet een stuk van af hij is te lang
Daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen. Dat zal dan wel de 2wieler zijn uit je profiel denk ik dan? 50 euro is daar zelfs te veel voor, daar zou ik nooit mee gaan rijden....
plutolover schreef:ja het is de 2 wieler uit mijn profiel. als die nou echt zo slecht is, waarom wordt die dan gemaakt?