.xKatia
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.

katia1993 schreef:Ja dat is van Nederland maar ik woon in België. In het noorden van Oost-vlaanderen.
Babette3 schreef:katia1993 schreef:Ja dat is van Nederland maar ik woon in België. In het noorden van Oost-vlaanderen.
Ik woon ook in het noorden van Oost Vlaanderen en ben naar hetzelfde opzoek. Heb je ondertussen al iets gevonden?
(weet dat ik beter niet meer reageer op het topic, maar wou het toch graag eventjes weten, daar ik naar hetzelfde zoek)
. Ik denk niet dat ik nog lang met hem zal rijden, maar als ik een paard zou kopen dan wil ik zeker in bitloos starten! Ik rij ook nog steeds in de lrv waar je niet bitloos mag rijden (ik doe geen wedstrijd dus ik weet niet of het bij oefening wel magg) en ik krijg ook nog ergens anders les en daar rijden ze ook niet bitloos. Het zou dus een redelijk grote stap zijn om over te schakelen op bitloos aangezien het niet mogelijk is om aangepaste les te krijgen.