Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyliam schreef:Ik weet niet of je het rijtechnisch kunt oplossen. Het kan ook zijn dat haar rug zeer doet. Dan zou ik er een fysio of osteophaat bij halen.
En op wat voor "manier" bokt ze? Uit joligheid of echt om je er vanaf te krijgen?
Als het van joligheid is dan helpt het misschien om eerst te longeren of los laten lopen in een rijbak. Als dan de stoom er vanaf is, kan het ook veel beter gaan.
Succes!
Kyliam schreef:Ik weet niet of je het rijtechnisch kunt oplossen. Het kan ook zijn dat haar rug zeer doet. Dan zou ik er een fysio of osteophaat bij halen.
En op wat voor "manier" bokt ze? Uit joligheid of echt om je er vanaf te krijgen?
Als het van joligheid is dan helpt het misschien om eerst te longeren of los laten lopen in een rijbak. Als dan de stoom er vanaf is, kan het ook veel beter gaan.
Succes!
MSophie schreef:Misschien kom jij wel te dicht in haar ruimte en vind ze dat niet fijn !!
Miss_Montana schreef:MSophie schreef:Misschien kom jij wel te dicht in haar ruimte en vind ze dat niet fijn !!
Da's nog altijd geen reden om dat soort gedrag te accepteren hoor![]()
@TS: Jouw paard ziet denk ik het verschil niet tussen lol maken en werken. Dat is natuurlijk ook vrij logisch aangezien je in de wei werkt waar ze ook al haar 'vrijetijd' doorbrengt. Het ene paard kan dat verschil wel zien en het andere gewoon niet. Ik denk dat je het simpel op kan lossen door een stukje van de wei af te zetten en dat plekje t.a.t. als werkplek te gebruiken. In het begin zal ze alsnog wel jolig zijn maar omdat het een afgezet stuk is heeft ze minder ruimte om uit d'r dak te gaan en kan jij beter haar aandacht eisen