[AR] Tweede keer buiten mennen met mijn knappe merrie!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

Tweede keer buiten mennen met mijn knappe merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 19:02

Hallo mede-bokkers,
vandaag ben ik voor de tweede keer buiten wezen mennen met mijn lieve pony van alweer 18 jaartjes..
Tips zijn allemaal welkom! Had nog een vraagje, wat is haar kleur nou? Niet dat het uitmaakt verder, maar ze is dus vos met grijze manen? Heeft dat een naam, of gewoon vos?
hier de fotootjes:
Meet Twister [haflingerxnew-forest, 1,39, 18 jaartjes jong]
Afbeelding
Stilstaan blijft een punt :') :=
Afbeelding
Brave pown
Afbeelding
ontspannen stapje, wat een lekkerding :9
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
We kunnen ook duiken.. :+
Afbeelding
Afbeelding
uitstappen hebben we op de terugreis gedaan :)
Heb ook nog een galop gedaan, ze bood het aan en het ging echt geweldig!
Heerlijke ervaring :D
Doeidoei :wave:
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 08:33

Ziet er goed uit hoor, wat een leuk paard heb je ! kun je trots op zijn.
Ze ziet er erg goed uit, en doet het zo te zien leuk voor de wagen.
Het enige wat ik zou doen als ik jou was, dat is de uiteinden van de strengen bij haar borststuk even op de een of andere manier vastmaken, dat kun je heel simpel doen door een spoorriempje om het borsttuig heen te doen, en dan daar de stoot van de streng door heen, dan bungelt het niet zo naast haar, dat lijkt mij in draf toch vervelend.

Echt een leuke aanspanning heb je zo met je paard hoor, ik vind haar erg mooi om te zien ! *D
Haar kleur ? ik vind haar het meest op een haflinger lijken qua kleur, goudvos denk ik ?

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 16:20

Marjo2009 schreef:
Ziet er goed uit hoor, wat een leuk paard heb je ! kun je trots op zijn.
Ze ziet er erg goed uit, en doet het zo te zien leuk voor de wagen.
Het enige wat ik zou doen als ik jou was, dat is de uiteinden van de strengen bij haar borststuk even op de een of andere manier vastmaken, dat kun je heel simpel doen door een spoorriempje om het borsttuig heen te doen, en dan daar de stoot van de streng door heen, dan bungelt het niet zo naast haar, dat lijkt mij in draf toch vervelend.

Echt een leuke aanspanning heb je zo met je paard hoor, ik vind haar erg mooi om te zien ! *D
Haar kleur ? ik vind haar het meest op een haflinger lijken qua kleur, goudvos denk ik ?

Hoi,
heel erg bedankt voor je reactie :D
Ja die uiteinden werden een beetje lang. Zal ze idd de volgende keer met iets vast zetten :j
Groetjes

Luv_Them

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 18:56

Meeeeiiiss! :D

Oeeh, Twister is echt een schatje _/-\o_ Ik vind het er heel leuk uitzien, maar ik heb er geen verstand van, dus voor tips moet je bij iemand anders zijn :+ Veel plezier nog met Twissie & spreek je gauw weer! *D