Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilindra schreef:Grappig, die van mij kunnen dat ook, hebben ze niet eens een commando voor nodig.
Helaas je bent weer niet de eerste of de enige...........
Debo schreef:En nee ben niet de enige zeg ik dat dan??
Debo schreef:en daar ben ik gewoon trots op... mag dat?
cornelie schreef:Hoi, uiteraard gefeliciteerd maar ik heb toch een kleine opmerking. Ik vind persoonlijk dat je er erg lang over hebt gedaan, dit is zeker niet nodig. In principe zou het binnen enkele dagen moeten lukken. En dan uiteraard niet door je paard om te trekken maar gewoon op een nette manier.
Debo"]
hoi ik heb er natuurlijk geen 7 jaar over gedaan.. heb t afentoe eens geprobeerd maar t is me nooit gelukt.. nu ging ie eindelijk om toch een kwestie van overgeven.. Ry is zeker niet de makkelijkste en heeft een behoorlijke kop erop zitten overgeven zal ie zeker niet snel doen.. we zijn al een aantal jaar aan t "vechten" wie nou de sterkste is. Nu heeft ie zich eindelijk aan me overgegeven zo lief ik had m eindelijk op de grond en toen lag ie echt zo van oke. ik geef het op.. kreeg zelfs nog een hinnikje van hem , daarna is zijn gedrag erg veranderd hij was niet beledigt of iets dergelijks maar eerder zag hij eindelijk mij als lijder niet meer van me af te slaan.. Ben heel blij dat dit de doorslag heeft ggeven dat ik eindelijk die strijd met hem heb gewonnen..
[/quote]
Ik dacht dat het op basis van vertrouwen was?
[quote="Debo schreef:Wat betreft dat jullie zeggen dat ik niet blij ben voor een ander is niet altijd waar.. ik houd me gewoon rustig , ookal geef een een positief bericht krijg ik alsnog alles over me heen.. Ik reageer gewoon liever niet als dat ik wel reageer sorry... Ik denk dan nou das leuk voor diegene leuk dat ze trots is op der paardje, knap gedaan.. alleen bij sommige dingen zie ik het vanachter mijn pctje al verkeerd gaan en tja daar wil ik voor waarschuuwen.. maar dat word niet altijd gewaardeerd...