[AR] Bouwtekening (duo)sulky

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Allegra

Bouwtekening (duo)sulky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 10:40

Ben al een tijdje op zoek, maar er moeten híer toch mensen die een bouwtekening hebben van een sulkY :)*
Wil met mijn vriend een sulky bouwen voor een pony van rond een meter.
Voorbeelden genoeg, maar niet iets met ook maten enzo, en dat is toch ook best handig.
Het idee is dat het zo'n tweezitter moet worden die je steeds meer ziet. Ik denk dat de meeste wel snappen wat ik bedoel.
Verder zoek ik nog tips voor het soort wielen die we het beste zouden kunnen gebruiken.

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 11:57

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 16:35

mag ik vragen waarom je hem zelf wilt bouwen ?
Lijkt mij niet goedkoper als er eentje kant en klaar kopen, mits je alles helemaal zelf kunt doen natuurlijk.
HCA maakt ook alles naar wens, en zij kunnen je ook wel aan de maten helpen denk ik.

Allegra

Re: Bouwtekening (duo)sulky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 14:02

Marja dank je wel, dat is al heel erg nuttig.

Marjo, we gaan hem zelf bouwen omdat het een leuk project is, mijn vriend kan inderdaad alles zelf. Het gaat er niet zozeer om dat het goedkoper is, maar dat hij weer even met een leuk (en voor mij nuttig :D) projectje bezig kan zijn haha.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 09:17

Het is ook heel leuk denk ik hoor, om een wagen zelf te bouwen, ik heb zelf voor ons trekpaard een oude dresseerwagen helemaal compleet opgeknapt, dat was ook een heerlijk project, erg leuk om te doen.
De wagentjes van sulkys.eu zijn qua maat prima, dus dat kunnen jullie inderdaad goed aanhouden, ik ben heel benieuwd hoe jullie wagen eruit komt te zien, veel plezier en succes met de bouw !! ;) houd je ons op de hoogte ?

Allegra

Re: Bouwtekening (duo)sulky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 09:23

Ja, doe ik!