Dans

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aria_zz

Dans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 19:00

Ik wil, maar ben er nog niet helamaal uit, voor school een project doen met men pony,
een soort dans ala cavalia en apasionata maar dan op ons ritme en dus niet zo moeilijk :+
Maar mijn vraag is nu naar jullie of iemand al eens zo iets gedaan heeft en hoe pak je dat dan aan, welke trainer
of hulp was erg goed en hoe laat je het een beetje gesmeerd lopen met toch wat spektakel?

Alvast bedankt
sorry als het niet goed staat

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 19:30

Wat wil je precies bereiken in wat voor een tijdsbestek?

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 20:20

Dat het er mooi uitziet, met wat vrijheidsdressuur, en los grondwerk. Maar ik probeer er dus achter te komen wat precies.
De tijd speeld geen echte rol, ik hem nog een jaar en aan half, maar het is enkel voor ons twee, er doen geen andere mensen of paarden in mee.

sabinejoey

Re: Dans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 16:25

Ik ben zelf ook bezig om een bewegingsvoorstelling te maken met mijn pony. Het is eerst echt heel erg belangrijk dat jij en je paard elkaar begrijpen.
Wat kunnen jullie al qua grondwerk en vrijheidsdressuur? probeer te kijken naar wat jullie al kunnen en hoe je dit kan verdiepen of uitbreiden.
Daarnaast moet je een concept gaan maken voor je show. Wat wil je laten zien/vertellen? hoe wil je dit in beelden/dans omzetten? etc. Uiteindelijk je concept en je pony samen voegen en gaan trainen. Hulp vragen is altijd handig alleen is best lastig te vinden.

Succes met je dans!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 20:48

we doen wel wat vd, buigen, piroute, aport, targetten ... maar het zit er voor het moment niet meer zo goed in door omstandigheden, dat komt wel goed in de winter. Ik zal eens kijken wat voor idee er rond ik kan maken dat wat aan sluit met school
bedankt alle sinds! en jij ook veel succes