Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dus ik weet niet of zo'n constructie zou passen voor grotere pony's, ik denk het niet.
WinstonVDB schreef:een tijdje geleden heb ik in een 1,5 paards trailer mijn pony voorin gezet, daarachter rechtop tegen de zijkant mijn sulky.
De pony had genoeg ruimte om te staan en kon ook snel langs de sulky uitgeladen worden als dat nodig was geweest.
dus ik neem aan dat het een wat kleiner ras is ?!
En idefix heeft nog steeds genieg ruimte (hij is 1.03m) AnoukD schreef:WinstonVDB schreef:een tijdje geleden heb ik in een 1,5 paards trailer mijn pony voorin gezet, daarachter rechtop tegen de zijkant mijn sulky.
De pony had genoeg ruimte om te staan en kon ook snel langs de sulky uitgeladen worden als dat nodig was geweest.
Maar dan even een vraagje, wat voor pony is het dan? want met een c of groter wil dat sowieso niet, en het lijkt me sterk dat een a of b pony er dan in past.. ik heb het ook wel is geprobeerd met een b pony (van kennissen) en daar paste het lang nietdus ik neem aan dat het een wat kleiner ras is ?!
Haha, nee niet echt gebrobeert hoor

AnoukD schreef:WinstonVDB schreef:een tijdje geleden heb ik in een 1,5 paards trailer mijn pony voorin gezet, daarachter rechtop tegen de zijkant mijn sulky.
Maar dan even een vraagje, wat voor pony is het dan? want met een c of groter wil dat sowieso niet, en het lijkt me sterk dat een a of b pony er dan in past.. ik heb het ook wel is geprobeerd met een b pony (van kennissen) en daar paste het lang nietdus ik neem aan dat het een wat kleiner ras is ?!