Hij stond hier te koop op bokt ennuh ja de verhalen waren niet erg positief te lezen in de topics die over hem gingen..

Ergens zag ik wel wat in het paard en heb hem nadat ik eruit gekomen ben met de verkoopster opgehaald en zou wel zien hoe hij was en ik het hem het beste naar zijn zin kon maken.
[EA-TK-PP] TK een paard met gebruiksaanwijzing
[VSW] Paard dat weeft
Amadeus (roepnaam Reus) scheen een ernstige wever te zijn en hij was redelijk vermagerd door de stress.
Reus eerste dag bij mij:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OBJ8GJ77.jpg
Ik heb Reus eerst tot 1 Oktober op het land gehad en vanaf toen naar een pensionstal verhuisd toen het weer er niet beter op werd (veel regen).
Ik en de stalhoudster hebben hem een enkele keer zien weven als het even heel erg druk op stal was, dit is dan ook heel even en verder is hij de rust zelve op stal.
Een lekker sociaal paard wat geniet van alles om hem heen.
Reus is een 12-jarige Trakehner x Engels volbloed (Aristo x Saros) en heel lief, eerlijk en gevoelig kwa karakter.
Het is een paard wat graag mag werken.
We zijn 2 weken geleden begonnen met "trainen", van 10min lekker optomingloos tot nu 20min lang laag aan de touwtjes per dag.
Binnenkort pakken we het rijden weer op

Hij is inmiddels weer wat voller, begint spieren te kweken en conditie op te bouwen

En nu dan de foto's

1. Eerst lekker beide kanten op zonder touwtjes eraan laten sjouwen.. (maar 1 foto wegens steeds op het verkeerde moment genomen)

2. Lekker beeld

3. Mooi lang en laag (waar we eerst op trainen)

4. Lekker over de rug en actief achterbeen, ontspannen beeld

5. Fijn beeld

6. Galopje gaat ook lekker, was eerst veel meer spanning

7. Mooie ruime stap, hij stapt ruim over

8. Andere kant op
mooi peerd 

9. netjes

10. Mooi laag met zijn hoofd/hals houding, benen er netjes onder.

11. Niet verkeerd

12. Koppie

13. Hij ziet er goeeeeeddd uit!!
(let niet op zijn hoofd
)
14. Lekker rollen

15. Idem

Bedankt voor het kijken, een berichtje zou leuk zijn

(de beugels heb ik meerdere keren opgestoken en slagen er omheen gedaan, maar de riemen zijn zo soepel dat ze steeds weer naar beneden gleden
haal ze er volgende keer maar even af
)
dat gaat idd wel lukken! het is een superpaardje