[AR] Dubbelspantuig samenstellen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Dubbelspantuig samenstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 15:48

Voorlopig kan ik nog even vooruit met mijn enkelspantuig, maar het doel is toch om mijn shetten samen voor de wagen te krijgen. Daar komt dus wel een probleempje om de hoek kijken, want Grietje is dus vrij breed en ik ben bang dat zij pony maat moet, of shetmaat, maar dan een langer schofje (anders krijg ik de singel niet dicht zeg maar). Een shethoofdstel en halster zijn voor haar aan de kleine kant. Hans is op het oog smaller gebouwd. Hij verzuipt in een ponyhoofdstel en halster. Qua hoogte zijn ze wel even hoog. Nu las ik op bokt dat mensen hun tuig laten samenstellen. Waar kan dit? En is er ook een bedrijf in de omgeving van Nijmegen waar dit kan?

Susanne

Re: Dubbelspantuig samenstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 16:04

Ideal tuigen kun je samenstellen uit verschillende maten :)

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 16:33

Ideal tuigen inderdaad.
Of je koop een ponymaat bij een goede tuigenverkoper cq maker en je laat deze verstellen (dat moet vaak toch wel bij grote maats shetten)

Bjornborg1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 18:04

bij ideal kun je zelf zeggen wat je in welke maat wilt, je betaald dan wel voor losse onderdelen ;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-09 20:12

Oke en kan dat bij iedere willekeurige winkel of zijn er maar een paar waar dat kan?