ik heb 6 maanden een eigen paard een ex draver in het begin heb ik gewoon recrieatief met hem gereden maar uit eidelijk ging die nageven en ben ik dus een beetje met hem gaan spelen in de dresuur alleen nu is die best ver vergeleeken het begin hij kan al wijken galoperen en galop wissel en vade week was ik op hem aan het rijden en toen gingh die in de tel gang heel raar de volgende dag weer de dag daarna kreeg ik prive les en toen dee die het weer maar zij kwam er ook niet uit wat het was weeten jullie het of toe een ander paard het ook?
veel dravers telgangen,vooral als je je draver wilt verzamelen,het is een gang die sommigen hebben. een draver is trouwens geen ex draver want draver is een ras.
heb je je paard in wolvega gekocht? dat je dezelfde oefening deed kan,mischien kroop je paard iets meer achter het bit of je deed de oefening in een lager tempo,ook als je iets te snel stapt kunnen ze gaan telgangen,van galop terug naar draf loop je de meeste kans dat hij er mee begint,het is iets wat bij dravers hoort.
WendyBZ
Geplaatst: 05-10-09 12:50
Even de zoekfunctie gebruiken of in dit forumonderdeel naar de onderwerpen kijken, hier zijn al meerdere topics over geweest