Een dagje bij Blacky

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kaas_

Een dagje bij Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 11:47

Lekkere standaart titel maar ik wist echt niets anders.
Een paar weken geleden ben ik weer eens bij Blacky geweest, dit kon niet omdat ik ziekte van Lyme had door een tekenbeet.

Ik al eens eerder geprobeert foto's te plaatsen van Blacky, maar naar veel gezwoeg en niet willen heb ik het in een boze bui weggeklikt, daar ging al mijn werk :+ .
In een vorig topic zat ik te twijfelen of ik Blacky zou gaan verkopen. Nu heb ik met mijn moeder besloten dat we Blacky toch gaan verkopen, dit vind ik erg moeilijk omdat ik veel meegemaakt heb met Blacky en hij heeft mij ook veel geleerd :) .
Nou, hier zijn de foto's van de eerste keer dat ik weer bij Blacky was. Dat is ondertussen ook weer een tijd geleden omdat ik acute pfeiffer heb met keelontsteking en daarom even in het ziekenhuis heb gelegen met een sonde, het zit allemaal even niet mee :Y) .
In ieder geval, de foto's!

Volgens mij moest Blacky even nadenken wie ik ook alweer was.
Afbeelding

Na een poetsbeurt was het me vergeven dat ik zolang niet ben geweest O:)
Afbeelding

Blacky showt graag wat hij kan ( normaal gebeurt dit nooit op stenen :) )
Afbeelding

Joepie! rennen in de bak.
Afbeelding

Dressuurpoown in spé.
Afbeelding

En ook hebben we even een sprongentje gemaakt, het was alleen erg warm. En ik was zegmaar te lui om hele tijd met balken te lopen sjouwen, dus echt veel is er niet van gekomen.

Tjsa, dit krijg je ervan als je te snel gaat Black,
Afbeelding

Tuuuuuuuurlijk moet je zo hoog springen over zo'n klein sprongentje :Y)
Afbeelding

Nou, meneer was het wel zat en baasje eigenlijk ook. Aangezien we een tuinslang buiten hebben en ik de kraan eindelijk had gevonden moest Blacky er echt aan geloven, en wat krijg je dan ...

Dit ! :D
Afbeelding

Het is ook echt een showbinkie..
Afbeelding

Leuk hoor Blacky, je was net schoon!
Afbeelding

Toen had Blacky er echt genoeg van en mocht hij lekker terug naar zijn vriendjes, die hem enoooorm hadden gemist.
Afbeelding

Bedankt voor het kijken :evaw: !
als de foto's verkeerd staan dan spijt het me! ik wist echt niet waar ze moesten :o